Παρασκευή 27 Ιουνίου 2008

Καλοκαιρινό post Ι



Από την ταινία "Κορίτσια στον ήλιο" , το τραγούδι: "Ένα πρωινό".



Η εξεταστική φτάνει στο τέλος της και όλοι ξεχύνονται στις παραλίες και στα νησιά. Η στίβαξη αυτή ποτέ δε μου άρεσε. Παρόλαυτα, αγαπάω πολύ τη θάλασσα. Και λατρεύω να κάνω μπάνιο. Αλλά δεν μου αρέσει όταν οι άνθρωποι δεν την φροντίζουν και πετάνε τα σκουπίδια τους στην παραλία και ακόμα χειρότερα μέσα στη θάλασσα.
Δεν ακούνε τον καλό το Γλάρο: όχι σκουπίδια, όχι σακούλες, όχι βρωμιές σε θάλασσες και ακτές. Ή κάπως έτσι τελοσπάντων!



Δηλώνω υπεύθυνα ότι μπορεί να είμαι στο πανεπιστήμιο, αλλά αυτό δε σημαίνει και ότι είμαι και σωστή στην ορθογραφία μου!
Για το λόγο αυτό, και για να μη γίνω και διεθνώς ρεζίλι, αν δείτε κάτι που να χτυπάει το μάτι σε ορθογραφικό, σας παρακαλώ να μου το λέτε!
Ίσως αργότερα διοργανώσω και διαγωνισμό, στο ποιος θα βρει τα περισσότερα ορθογραφικά στη σελίδα μου!!!


Παρασκευή σήμερα. Ευχομαι το τέλος της εβδομάδας να σας βρει πιο μαυρισμένους!




.

2 σχόλια:

Giorgio είπε...

Αυτό ξαναπές το με τα σκουπίδια στις παραλίες...Όλοι μας πρέπει να ευαισθητοποιηθούμε κάποτε σ΄αυτό το θέμα..!


Καλή αρχή..!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Καλως όρισες!
Σε ευχαριστώ!

Η ευαισθητοποίηση είναι αρκετά σημαντική, αλλά από κει και πέρα αξίζει κ η δράση!

Καλό σου σαββατοκύριακο!