Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2009

Winter

Πολύ χειμώνας βρε παιδιά!

Πολύ κρύο και αέρας και βροχή!

Δε μου κάθεται και το μαλλί με την υγρασία! Άσχετο!

Κάθε μέρα ντύνομαι σαν το κρεμμύδι: μπλουζάκι-μπλούζα-πουκάμισο-χοντρή μπλούζα-μπουφάν-γάντια-σκούφος-κασκόλ και βουρ για τη Σιβηρία!



Winter Jam- The Underdog Project





I can't get you out of my mind

I can't lie

All I need is you here in this special time

and I'm glad to say that you are mine

on a winter moment





Τα θέματα που με ταλανίζουν αυτόν τον καιρό είναι πολλά.

Πρώτο κ κύριο το ότι έρχονται την Πέμπτη οι εκπτώσεις έιναι φοβερά ενθαρρυντικό!


Μετά είναι το άπειρο διάβασμα που έχω να κάνω! Καθόλου ενθαρρυντικό το γεγονός ότι δν έχω καθόλου όρεξη, όπως τόνισα κ στην προηγούμενη ανάρτηση!


*Και τέλος η χαριστική βολή, που έρχεται από τον ΗΣΑΠ αυτή την φορά!
Το λατρεμένο τραινάκι, που το λέω εγώ, ο ηλεκτρικός δλδ, το οποίο χρησιμοποιώ κατα κόρων για τις μετακινήσεις μου σε δουλειά κ σχολή, κλείνει τους σταθμούς που χρησιμοποιώ εγώ τις ημέρες 17 κ 18, αυτό το σουκου, και τις υπόλοιπες μέχρι 13 Μαρτιου θα έχει αραιά δρομολόγια! Δηλαδή, για να πηγαίνω εγώ κέντρο για δουλειά κ σχολή θα έχω τις εξής φοβερές επιλογές: -λεωφορείο-πόδια μέχρι τι δουλειά(πολύς δρόμος!) ή
-τρόλευ(τρελό πήξιμο και απίστευτη κίνηση!)-μετρό-αλλαγή μετρό-πόδια(λίγος δρόμος)
Κι όλα αυτά για 8 λεπτά διαδρομή με το τραίνο!

Γιατί μας ταλαιπωρούν έτσι?????

11 σχόλια:

Giorgio είπε...

auto me t kruo trelo paketo milame...Afou + gw pou dn m enoxlei polu, exw arxisei + tn akouw asxima....

Kouragio mikro kati kalo tha vgei mesa ap oli auti tn talaipwria...!

Dimitris είπε...

Τέλεια είναι στο κρύο.Για μένα η καλύτερη μου,μπορεί να κρυώνεις αλλά σου ρχετε να βρεις κάπου να χωθείς να ζεσταθείς.Και καλά η βόλτα στο κέντρο δε παίζεται!!!Πρέπει να μαι ανώμαλος τελικα!

Dreamy Cloud είπε...

Είπαμε να ντυθείς σαν κρεμμύδι αλλά εσύ το παραέκανες!!!Ότι έχει πάντως ένα κρύο το έχει δεν λέω.. Φιλάκια πολλά!!!

laminore είπε...

Κάνει κρύο.. καιρός για δύο!

*Κορίνα* είπε...

Ας κάνει μωρέ και λίγο κρύο, τόσο καιρό λέγαμε πω πω ζέστη!
Με τη βροχή σύμερα δεν την πάλεψα.. Και έκανα και μια τρομερή διαπίστωση.. Πρέπει να πάρω καινούρια ομπρέλα!!
Όσο για τον ηλεκτρικό, δεν τον χρησιμοποιώ, δεν μου χρειάζεται, αλλά σας καταλαβαίνω τώρα που θα σταματήσει..Κάτι άκουσα κια για το μετρό, ή κάνω λάθος?
Φιλιάαα!

Matrix είπε...

Τα ίδια και απο εδώ (εκτός από το μαλλί) :)

Σήμερα βέβαια ήταν λίγο καλύτερα αν εξαιρέσεις την ενοχλητική βροχή.

mahler76 είπε...

μόνο εγώ δεν βρίσκω πως κάνει κρύο?

fresco είπε...

κρύο δεν λες τίποτα...και πολλή βροχή εδώ!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΚΡΗ & ΤΡΕΛΗ μου, τι κάνεις; είσαι καλά;

πολλά φιλιά και καλά ψώνια!!!

byeee;-)

Μάτα είπε...

Αυτό με το κρεμμύδωμα μου άρεσε πολύ! Επρεπε να σε είχα εδώ στην Γερμανία που πριν από μερικές μέρες το θερμόμετρο χτύπησε -10!
Φιλιά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

TI NA KANOYME;ΤΟ ΚΡΥΟ ΕΝΤΑΞΕΙ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΚΡΕΜΜΥΔΑΚΙΑ.ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΗ Η ΒΡΟΧΗ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΣΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΑ...

akrat είπε...

μα τόσο χάλια? τόσο άσχημα ε?
έρχονται οι εκπτώσεις έρχονται....