Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

Στην ΠΥΡΡΑ!

Αυτό λέω κι εγώ!!!

Εκεί στα κάτεργα! Να πάτε να λιάσετε τα κορμιά σας μέσα στις φλόγες για να ησυχάσουμε κι εμείς!

Εγώ μια ταπεινή blogger ειμαι... αλλά.. τη γνώμη μου θα την πω!


ΠΟΡΩΣΗ το τραγουδακι της Αννούλας! Αν και υπο-πχιότητα είναι η αλήθεια, είναι πολύ μπιτάτο, πιασάρικο κ με στοίχους φορτσάτους!!!


Στην πυρρά- Άννα Βίσση



Αν θες να ψαχτείς η πόρτα είναι εδω
Κι αν μια φορά πιέζεσαι, πιέζομαι εκατό
Κανόνισε τη νύχτα σου με κάνα κολλητό
Στο μεταξύ θα πεταχτώ μέχρι το Μεξικό
Να τα πιω

Μπορείς απόψε να βγεις μ όλες τις τσούλες της γης
Βγες μπροστά δυνατά για νέους έρωτες
Να βρεις κορίτσια σωστά για να χαρεί κι η μαμά
Στην πυρρά, στην πυρρά με τις ξενέρωτες

What are you waitin' for?!

Πες πως είμαστε κι οι δυο αλλού γι αλλού
Εντάξει ας μην πάθουμε και κρίση πανικού
Να βρεις καμια να της μιλάς για γήπεδα και γκολ
Κι άσε τις γυναικες που γουστάρουν μια ζωή rock'n'roll

Μπορείς απόψε να βγεις μ όλες τις τσούλες της γης
Βγες μπροστά δυνατά για νέους έρωτες
Να βρεις κορίτσια σωστά για να χαρεί κι η μαμά
Στην πυρρά, στην πυρρά με τις ξενέρωτες

Έχεις ταλέντο στην απάτη
Aθωότητες στο μάτι
Είσαι άλλη μια κόπια
Με δυο λόγια ας τα ψόφια

Μπορείς απόψε να βγεις μ όλες τις τσούλες της γης
Βγες μπροστά δυνατά για νέους έρωτες
Να βρεις κορίτσια σωστά για να χαρεί κι η μαμά
Στην πυρρά, στην πυρρά με τις ξενέρωτες






(Παρένθεση... σας θυμίζει κάτι??? Μήπως Madonna GiveIt2Me???)



Στροφή η Αννούλα στην φουλ εμπορική μουσική, ακολουθώντας το δρόμο που χάραξε η Τζούλια, με στοίχους κάθε άλλο παρά ταπεινούς, ερμήνευσε το επόμενο τραγούδι, με τη βοήθεια playback φυσικά, σε ένα κοσμικό γεγονός στην Κύπρο και δέχθηκε ποικίλα σχόλια....

Εδώ την θάβουν λιγάκι... αλλά η καλή ενημέρωση είναι η σφαιρική!!!

Τα δικά σας σχολιάκια, καθώς θα πετάγεστε στο Μεξικό.. (κι εσείς εδώ! τι σύμπτωσή!) μου τα παραθέτετε από κάτω...!

20 σχόλια:

Skouliki είπε...

απο την στιγμη που καταδεχτηκε τα σιντι της να μπουν σε κυριακατικη εφημεριδα σημαινει οτι ΔΕΝ πουλαει αλλο

το γιατι ειναι αλλο θεμα

εμενα ποτε δεν μου αρεσε
αλλαααααα και απο την αλλη δεν μου αρεσουν οι γυναικες τραγουδιστριες εκτος αν ειναι φαση Ζουγανέλη ή Μουτσάτσου

Ανώνυμος είπε...

parolo pou den akouw vissi, to sygkekrimeno tragoudi m'aresei giati einai dynato, exei wraio rythmo k mousiki! o,ti prepei gia club! ;)

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ skouliki: το είχα ξεχάσει αυτό με την εφημερίδα και τα σιντί!!!

Αυτό το ότι δεν σου αρέσουν οι γυναίκες τραγουδίστριες... πως να το εκλάβω?? δε σου αρέσει η γυναικεία χροια?


σματς!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ nek: ΟΠΑ! Τσιμπήσαμε φαν!

Του τραγουδιού πάντα!

Αυτό το τραγούδι έχει δική του δύναμη!

Μπορεί να παραγκωνίσει ακόμα κ την ίδια του την ερμηνεύτρια!!!!


σματς!

fresco είπε...

εμένα μου θυμίζει περισσότερο disturbia από rihanna...

ειδικά η εισαγωγη είναι τρελή αντιγραφή...

byeee;-)

Manolog3 είπε...

Καλησπερα και καλο διαβασμα για μια πετυχημενη εξεταστικη με πολυ καλους βαθμους.

Ασχετο αλλα στο blog σου, πεφτουν ακομα χιονια ή το κανουν τα ματια μου?? :PppP

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ fresco: really?? rihana?
Μπορεί κ να εχεις δίκιο!

σματς!

Ένδειξη ζωής είπε...

Σήμερα τα μαθητούδια μου μου εκθείαζαν το άσμα...
Εμένα δεν μου έκανε κανένα click ομολογουμένως!

Γούστα είναι αυτά!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ manolog: σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ!!!
Και ναι πέφτουν χιονάκια γτ μου αρέσει πολύ κ θα το βγάλω κοντά στο πάσχα, όχι ακόμα!


σματς!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ Ένδειξη ζωής: καλώς μου ήρθες!
γουστα είναι αυτά ακριβώς!!!! εεεμμ.. στα παιδάκια στοχεύουν αυτού του είδους τα τραγούδια!!!


σματς!

mahler76 είπε...

Εμετός είναι και κλεμμένο από Ματζένα. Στη Πυρρά με τις ανορθόγραφες. Ουστ που μιλάει για τσούλες η Απόλυτη!!!

http://neverlandean.blogspot.com/2008/12/aka-absolut-stupid-bitch.html

Στο λίνκ και στα σχόλια το καλύτερο μέχρι στιγμής πόστ για την Απόλυτη. Της εύχομαι σύντομα να παρουσιάζει μεταμεσονύχτιο τηλε-παιχνίδι στο EXTRA Channel και να σκάει μπαλόνια. Βρε ούστ λέμε!!!

Α, και καλημέρα και την αγάπη μου :)

I_love_the_smile_on_your_face είπε...

Περασα για μια γλυκιά καλημέρα :)

Giorgio είπε...

Sugnwmi se olous ts koultouriades alla einai kaluteros o ftou-xatzigiannis-ftou???Pou m to paizoun xafnika oles tou pxiotikou....

Ai sixtir...Auti i sovarofania mas pia..Kai dn thumizei mono Madonna alla +ligo Britney...Alla opws exw xanapei meta tn prwtoxronia latrevoume Annoula...!Sto klouvi sto klouvi me ts xenerwtes....xexe

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ mahler: καλέεε δεν το ειχα δει αυτόο!!! χαχαχχαχαχα!!!

σματς σμουτς!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ I_love_the_smile_on_your_face: καλάαα εκανες!!!

Φιλάκια πολλάαα!!!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ Giorgio: αχαχαχαχαχαχα


στο κλουβι στο κλουβι!!! αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!

KitsosMitsos είπε...

Και όμως έχει και πιο κάτω!
Καλησπέρα

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ KitsosMitsos: Μη μου λες τέτοια κ τρομάζω!!!



σματς!

seniorita είπε...

στην πυρά όμως είναι το σωστό για να λέμε και του στραβού το δίκιο..
απ'τη μια λέει τσούλες απ'την άλλη ξενέρωτες..ας αποφασίσει επιτέλους!!
τα φιλιά μου!

an-upomoni είπε...

Εμένα το τραγούδι αυτό μου αρέσει πάρα πολύ, κάθε φορά που το ακούω το βάζω πολύ δυνατά για να γουστάρω...