Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Κέντρο τς Αθήνας: χάος.

Δεν θα ήθελα να πω πολλά.
Δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου, αλλά νομίζω πως μετά τους Χριστουγεννιάτικους βανδαλισμούς στο κέντρο της Αθήνας, είναι πιο εύκολο στους ταραξίες να ξεκινήσουν μια δαμάχη.
Να σπάσουν, δηλαδή, κάτι, να τσιγκλίσουν τους αστυνομικούς, να πετάξουν καμία μολώτοφ και γενικά να αναταράξουν την περιοχή όπου εδράζονται, για να μην αναφέρω την αναίσχυντη διακίνηση ναρκωτικών μπροστά στα μάτια πολιτών, μέρα μεσημέρι σε πολυσύχναστο δρόμο του κέντρου.
Η εγκληματικότητα έχει ανέβει κατά πολύ σε ποσοστά πιστεύω.
Και γι'αυτό πραγματικά δν μπορώ να βρω μια λύση.
Γιατί, έστω ότι αυξάνεται η αστυνόμευση, πράγμα που έχει ήδη συμβει εν μέρη, θα γεμίσουμε με αστυνομικούς παντού, ελεύθερους να μας "επιτηρούν".
Εγώ δν είμαι υπέρ της αστυνόμευσης, διότι γενικά δεν πάω ότι ένστολο κυκλοφορεί.
Συμπερασματικά, κατα τη γνώμη μου πέφτουμε σε ένα φαύλο κύκλο που ο μόνος που ζημιώνεται είμαστε εμείς οι αθώοι πολίτες.
Είμαι πολύ απογοητευμένη από τέτοια θέματα αυτήν την περίοδο.

3 σχόλια:

Skouliki είπε...

μπα ολα στο μυαλο σου ειναι

μαι χαρα
μισο να βαλω το κρανος μου παλι

Dreamy Cloud είπε...

Πανικός γίνεται αλλά ποιός να τον σταματήσει όταν είμαστε σάπιοι μέχρι το κόκκαλο;;;Φιλάκια!!

dsquared είπε...

Η εκληματικοτητα ειναι στα ιδια επιπεδα με περισι, προπερσι κτλ. Ισα-ισα που με τ επεισοδια στα Εξαρχεια ειχαν αναγκαστει να ξεκατσικωθουν τα τζανκια για λιγο.
Οσον αφορα τα ναρκωτικα παντα η διακινηση γινεται παντα σε πολυσυχναστο μερος, νταλα μεσημερι τα τελευταια 20 χρονια (τουλαχιστον) απ οσο θυμαμαι.
Η αστυνομια παλι αχρηστη ηταν και παραμενη. Αλλη λυση?

DIN