Σάββατο 5 Ιουλίου 2008

10+1=11 τρελές αλήθειες!


Χάρην στη Ζαχαρούλα, η οποία με προσκάλεσε, είπα να λάβω και σε αυτό το παιχνιδάκι μέρος!!! Έχουμε και λέμε....

1. Είμαι μανιακιά με τα πράγματά μου. Μη και μου τα αγγίξει κανένας! Παθαίνω πανικό!!!



2. Εδώ και 2 χρόνια όλο λέω να γίνω ξανθια.. κι όλο ΠΑΝΤΑ την τελευταία στιγμή το μετανιώνω... Βλέπετε, το μέσα δεν θα ταιριάζει με το έξω σκέφτομαι. Κοινώς δεν μπορεί εξωτερικά να είμαι μια "ξανθιά", ενώ η εφυΐα μου χτυπάει νούμερα από Αϊνστάιν και πάνω!!!



3. Έχω κάνει ένα ολόκληρο ταξίδι Κυκλάδες-Αθήνα, μονοήμερο, μόνη μου, για να δω τον (τότε) καλό μου!



4. Στο γυμνάσιο, ήμουν playmaker στο μπάσκετ. Η καριέρα μου διεκόπει βιαίως, όταν σε έναν αγώνα έβαλα σε μια κοπέλα της αντίπαλης ομάδας τρικλοποδιά και γύρισε το δικό μου πόδι αντί για το δικό της!!! 1,5 χρόνια φυσικοθεραπείες με κράτησαν αρκετά μακρυά από το γήπεδο ωστε μετά να μην μπορώ να φτάσω στο ίδιο επίπεδο... σνιφ


5. Είμαι παιδί των τεχνών! Η μόνη τέχνη που δεν έχω δοκιμάσει, είναι η γλυπτική!!!



6. ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ! Μπλιαξ!



7. Θέλω του χρόνου να πάω στην Κ. Ευρώπη για να κάνω snowboard!


8. Ακούω κλασική μουσική φανατικά!



9. Μου αρέσει πολύ ο ηθοποιός από το "The Tudors"! Αν και αυτό το ξέρετε ήδη!


10. Μαγειρεύω τέλεια!
....όοοταν έχω χρόνο να ασχοληθώ με τη μαγειρική και το σπιτικό φαγητό!



Καιιιιιι.....


10+1=11. Όοοοολοι με φωνάζουν Μικρό.. ίσως γιατί πάντα ήμουν η μικρότερη ηλικιακά, ίσως επιδή είμαι κοπέλα και είμαι πιο γλυκιά και ζουζουνιάρα. Δεν ξέρω γιατί, αλλά πάντως μου έχουν κολλήσει αυτό τον χαρακτηρισμό! Από εκεί πηγάζει και το όνομά μου εδώ στο blog!

Παρόλαυτα, εγώ δεν αισθάνομαι και τόσο μικρό, γιατί εμένα μου αρέσει να ψάχνομαι και να γνωρίζω καινούρια πράγματα και νέες καταστάσεις, πράγμα που δεν νομίζω ότι το κάνουν τα "μικρά"!





Αυτά για μένα! Ήρθε η σειρά όποιου δεν έχει τολμήσει να παίξει ακόμα αυτό το παιχνιδάκι, να το κάνει οπωσδήποτε!






Have a nice weekend!





13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ε, κάνε τότε το μεγάλο βήμα και γίνε ξανθιά επιτέλους. Αφού το θέλεις!!!

Εγώ πάλι δεν είμαι και μεγάλος fan της κλασικής μουσικής, αλλά για το θέμα της ιστορίας θα συμφωνήσουμε...

γυάλινο δάκρυ είπε...

Ιστορία πράγματι μπλιαξ!! Να τους λες ότι μικρό είναι το μάτι τους. Εγώ έτσι έκανα μέχρι που κάποια στιγμή το 'κοψαν.
Καλό Σαββατοκύριακο και φιλάκια!

τετραγωνος κυκλος είπε...

Όσον αφορά τα πράγματα ναι.Είναι κάτι που με εκνευρίζει(υποθέτω και εσένα)όταν τα πειράζουν ή τα αλλάζουν θέση από το δωμάτιο κλπ...Σχετικά με την ιστορία,και εγώ τη σιχαίνομαι.Τα μαθήματα που περιέχουν μαθηματικά τα βρίσκω πιο ενδιαφέροντα..Καλό Σαββατοκύριακο!!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Akon: Αχ δεν ξέρω.. και μετά να με λένε και χαζη και μικρή! Παραπάει!!!


Γυάλινο δάκρυ: Μικρό είναι το μάτι τους! Συμφωνώ! Αλλά δεν πτοούνται..
χιχιχι
Δεν πειράζει!Το έχω συνηθίσει πλέον!



Τετράγωνος κύκλος: Συμφωνώ μαζί σου στο ότι τα μαθήματα που περιέχουν μαθηματικά είναι πιο ενδιαφέροντα, γτ όσα είναι θεωρητικά στην ουσία ειναι για αποστήθιση, δεν χρησιμοποιείς καθόλου το μυαλό σου και την εξυπνάδα σου!


Τα φιλιά μου σε όλους σας!
Και να έχετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο!
Μπορεί να κάνει καύσωνα, αλλά δεν πειράζει...! Είναι καλοκαίρι άλλωστε!!!

Τρελός του Χωριού είπε...

Το ίδιο πρόβλημα με το 10+1 το είχα και εγώ . Ήμουν από τα μικρότερα ηλικιακά , ξαδέλφια , και επειδή όλοι μας έχουμε το όνομα Κωνσταντίνος ,εμένα γα να με ξεχωρίζουν με φώναζαν, ο Κωνσταντίνος ο μικρός . Έλα όμως που ο Κωνσταντίνος ο μεγάλος (ο μεγαλύτερος ξάδελφός μου ) έμεινε 1,70μ ενώ εγώ έγινα 1,97μ . Τώρα που κοντεύω να φτάσω τα 40 τώρα αρχίζουν να μην το λένε απλά Κωνσταντίνο ,στις συγγενικες μας συγκεντρώσεις . Καταλαβαίνω τον πόνο σου .Πίστεψέ με

Σταλαγματιά είπε...

Δεν σε ήξερα μα τώρα με τα 11 κομμάτια σου νομίζω πως άρχισα να σε γνωρίζω.
Χάρηκα που σε βρήκα!!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Πόσο χαίρομαι καλέ μου Τρελέ που υπάρχει έστω κι ένας να με καταλαβαίνει!

Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Θα χαρώ να σε ξαναδώ στο χώρο μου μιας και μοιραζόμαστε και οι δύο ένα κοινό χαρακτηριστικό, την τρέλα!!!

Τα φιλιά μου!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Αναστασία μου σε ευχαριστώ κι εσένα για την επίσκεψη!
Κι έχω κι αλλα να πω για μένα!

Αυτά τα 11 ήταν μόνο η αρχή!!!

Τα φιλιά μου και καλή σου εβδομάδα!

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Aκους κλασσική μουσική φανατικά? Πως το αντέχεις φιλενάδα!!!
Οσο για το ξανθια να το δοκιμάσεις.. έχω πληροφοριες οτι και η Μαρι Κιουρι ηθελε να γινει ξανθια αλλα τοτε δεν υπηρχαν οι φαβες της wella.
Ποτε να ερθω να μου μαγειρεψεις? θα φερω και τον Μαμαλακη παρεα για να κρινει αν λες αληθεια για τις μαγειρικες σου ικανοτητες!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Kαλησπέρα Μπουρμπουληθρίνα!
Πως το αντέχω?
Εγώ το αντέχω.. οι άλλοι γύρω μου ασφυκτηούν! Ιδίως όταν παίζω εγώ.. εκεί να δεις τι μπατιρντί γίνεται!
Ουάου!
Δεν το ήξερα αυτό για τη Μαρί!!!
Όσο για το να σου μαγειρέψω.. χμμμμμ...
ΟΠΟΤΕ ΘΕΣ!
και δέχομαι και παραγγελιές!!!

Τα φιλιά μου!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

xmmm...
1. τς τς τς!
2. χμμ....
3. !!!
4. τρικλοποδιά εε?? τς τς!
5. !!!! :))
6. Γιατί όμως;
7. Ωχ! Πάλι φυσικοθεραπείες!
8. Χμμμ... χμμμ..
9. -
10. Μιαμ! :))

11. Μακάρι να μη μεγαλώσεις ποτέ!
Αλλιώς πως θα μαθαίνω αλήθειες!

Καλό απόγευμα!

KitsosMitsos είπε...

Έλα βρε, άστο κατά μέρος το ξανθό. Είμαι σίγουρος ότι είσαι μια χαρά και έτσι!
Την καλημέρα μου.

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ Ανεμοσκορπήσματα: Μπορεί να άργησα λιγάκι.. αλλά ποτέ δεν είναι αργά στο να απαντάς στα σχόλια!
Πολύ μου άρεσαν οι σχολιασμοί σου!
χιχιχι

Τα φιλιά μου!!!



@ KitsosMitsos: Πολλοί μου το λένε αυτό ομολογώ... αλλά δεν ξέρω.. δε μου εχει φύγει ακόμα το αποθυμένο!!!!

Τα φιλιά μου!