Σάββατο 16 Μαΐου 2009

Τραγούδια που αγαπώ!

.

Μετά από πρόσκληση του γλυκού Sκρουτζάκου σας παραθέτω τα 10 πιο αγαπημένα μου τραγούδια!!!


1. Λατρεμένο: Να μ'αγαπάς από Τρίφωνο





2. Αισθαντικό: El Corazon από Arno Elias




3. Καλοκαιρινό: Ready for love από Este




4. Τρελιάρικο: The kids από Robbie Williams & Kylie




5. Πόρωση: Άσε με μια νύχτα μόνο από τον ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ Πάνο Κιάμο




6. Άλλη πόρωση: From the inside από Linkin Park




7. Απίστευτο: Otherside από Red Hot Chili Peppers




8. Χορευτικό: Sexy Thing(Somebody told you how much I love you) από Dj David




9. Ερωτικότατο: Kiss me από Sixpence None The Richer




10. ..και κάτι από τα παλιά, αλλά πάντα επίκαιρα: Για το καλό μου από Γιάννη Μηλιώκα






Αυτές είναι οι δικιές μου αγαπημένες επιλογές, οι περισσότερες μάλλον καταθλιψιάρικες θα τις χαρακτήριζα.. αλλά έλα που έχω αδυναμία σε αυτούς τους ήχους....!!!


;)


.

3 σχόλια:

Dreamy Cloud είπε...

Ωραία τραγουδάκια!Κι εγώ έτσι είμαι μ'αρέσει να μελαγχολώ με τη μουσική..Φιλάκια πολλά!!

dsquared είπε...

Αρχισαν τα όργανα σηκω απ τη θέση σου...
din

fresco είπε...

είσαι Ο,ΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ στις μουσικές σου επιλοφές όπως κ εγώ!!!

χαχαχα!!!

άλλος ένας λόγος που σε πάω με 1000!

φιλιά!

byeee;-)