Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

Michael Jackson.. R.I.P.

Χωρίς πολλά λόγια ήταν πράγματι ο Βασιλιάς της Ποπ μουσικής κ του αξίζουν όλα τα βραβεία που πήρε για τη μουσική του.

Τα αγαπημένα μου δικά του τραγούδια είναι αυτά τα δύο. Τα χόρεψα κ δεν θα σταματήσω να τα χορεύω!












Το ηθικό δίδαγμα κατ'εμέ από τη ζωή του είναι ότι τον εαυτό μας πρέπει να τον αγαπάμε, να τον προστατεύουμε και να μην τον καταστρέφουμε, διότι πηγαίνοντας κόντρα στη φύση μας, αυτή μας εκδικείται.




Rest in peace Michael, σε ένα σύμπαν όπως εσύ θα το ήθελες, γεμάτο παιδικότητα, σαν την αγαπημένη σου Neverland.

9 σχόλια:

*Κορίνα* είπε...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. 'Οτι κάνουμε ενάντια στη φύση είναι μοιραίο..
Φιλιά πολλά μικρό μου!

Christina Amana είπε...

Καλό του ταξίδι...
Ας προσπαθήσουμε να μείνουμε στη μουσική του και στην κληρονομιά που μας άφησε :0
Τα φιλιά μου!

Dimitris είπε...

Κάπου διάβασα ότι ο Jackson είχε πρόβλημα με το δέρμα του και συνεχώς αυτό "άνοιγε" στο χρώμα με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να καταστρέφονταν.Νομίζω στο wikipedia το λεγε.Όπως και να χει έφυγε ξαφνικά και αυτό είναι αν μη τι άλλω άδικο

Christina Amana είπε...

Αγαπητέ Δημήτρη από όσο ξέρω ο Michael Jackson δεν είχε κάποια δερματική ασθένεια...
Θυμάμαι που συζητώντας με τον αδερφό μου (αυτός τον έζησε και από αυτόν τον έμαθα) οτι το κόμπλεξ με το χρώμα του του το είχε δημιουργήσει ο πατέρας του που τον κορόιδευε για την πλακουτσωτή (την κλασική των έγχρωμων ανθρώπων) μύτη του...
Γενικότερα η σχέση με τον πατέρα του ήταν άθλια μιας και τον κακοποιούσε...
Ας μην ξεχνάμε οτι ο Jackson πλασαρίστηκε από τα 7 του σαν παιδί θαύμα της μουσικής και από μικρό είχε μπει στο λούκι να σκέφτεται την εικόνα του , με αποτελείωμα τις εγχειρήσεις που έκανε για να αλλάξει το χρώμα του και τις διψήφιες πλαστικές που έκανε για να αλλάξει την ~και καλά κατεστραμμένη από ατύχημα ή το στραβό διάφραγμα~ μύτη του...
Καλή μέρα να έχεις γλυκέ μου

ώρα του τέλους είπε...

Εμένα προσωπικά δεν μου άρεσε αλλά αυτό που είπες συμφωνώ.
Καλό Σαββατοκύριακο!!!

starclub είπε...

Καλημέρα τρελούτσικο!
Συμφωνώ μαζί σου γιατί ακόμα και αν είναι πολύ δύσκολο να δεχτούμε την εμφάνισή μας,θα πρέπει να το κάνουμε εν τέλει...
Έχεις βραβείο στο μπλογκάκι μου! :)
Φιλάκια πολλά ζουζουνάκι

admin είπε...

καλό ταξίδι βασιλιά!! εκεί που είσαι σίγουρα θα τα έχεις καλά με τον εαυτό σου!!
καλημέρα

fresco είπε...

κάπου το διάβασα αυτό σήμερα:

"έφυγε ο άνθρωπος που τα είχε όλα κι όμως δεν είχε τίποτα"...

και ο νοων νοείτο...

KitsosMitsos είπε...

Ήταν ο άτιμος. Να τον ακούμε να θυμόμαστε.