Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

Βραβειάκι κ παρελκόμενα.

Διαβάζω, γράφω και γενικά τρέχω!!!

Δεν προλαβαίνω! Νιώθω σαν το Βέγγο!!!

Έχω παραμελήσει κ το μπλογκάκι μου το αγαπημένο... που του δώσανε κ βραβειάκι βρε!



Για αυτό το βραβείο..




έχω να ευχαριστήσω το γλυκό αστροκουνελάκι Starclub και τον καλό μου Gatodiakritiko για την τιμή που μου κάνουν!





Επειδή δεν έχω κ πολύ χρόνο στη διάθεσή μου, θέλω να τους απονείμω πάλι πίσω αυτό το βραβείο διότι το αξίζουν! Και θέλω να το απονείμω κ σε πολλούς άλλους, αλλάαααα εν καιρώ θα το κάνω κι αυτό!





Τέλος, θέλω να κλείσω την ανάρτησή μου καταγγέλοντας το ανθρώπινο-μουλαρίσιο πείσμα και την "εξουσία" που το παίζουν ορισμένοι στις μερες μας. Απλά θέλω να τους πω πως τίποτε δν κερδίθηκε με πείσμα, κανένα πείσμα ποτέ δε δικαιώθηκε κ καμιά εξουσία δεν ήταν τόσο ικανή ωστε να μην καταρηφθεί. Λυπάμαι για τη φάρα αυτών των ανθρώπων.

Το παρακάτω βίντεο, από την χιουμοριστική πλευρά του πράγματος έστω, είναι το χαρακτηριστικότερο που αναδεικνύει το θράσσος κ την ανέδεια των ατόμων που έχουν στα χέρια τους την εξουσία κ το παίζουν "γ##ω και δέρνω".



4 σχόλια:

*Κορίνα* είπε...

Μικρό μου συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου!!
Τρέχεις ε? Υπομονή, οι διακοπές έεερχονταιιιιιιι!!!
Όσο για το άλλο θέμα που θέτεις, υπάρχουν παντού αυτά, και το ξέρεις.. Λίγο να τους γράψουμε θέλει, αν και δεν ξέρω κατα πόσο θα βοηθήσει..
Φιλιά πολλά μικρό μου τρελό!!

KitsosMitsos είπε...

Πάντα τέτοια βραβεία βρε συ!
Όσο για τα άλλα, μη σκας. Έρχεται και η σειρά τους.

admin είπε...

πολλά συγχαρητηρια πραγματικά!! το αξίζεις...

Manolog3 είπε...

Μη κανεις τη ζωη σου δυσκολη. Σε αυτους που αναφερεσαι απλα παιξ' τους κανα καλο πακετο και θα στρωσουν!! ;)

Αντε την καλησπερα μου!! :)) Ακομα να τελειωσουν οι εξετασεις?? :s