Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Η ζωή ξέρει.

Κι εγώ την εμπιστεύομαι.

Είπε ο Ρένος Χαραλαμπίδης στην ταινία του

ΦΤΗΝΑ ΤΣΙΓΑΡΑ

..κι εγώ κόλλησα!!!


Μακράν από τις πιο ατμοσφαιρικές ταινίες που έχω δει! Δεν ήθελα να τελειώσει με τίποτα αυτή η βραδινή τους βόλτα στην άδεια καλοκαιρινή Αθήνα..

Ήθελα να είμαι κι εγώ μια "Σοφία" και να γνωρίσω έναν Ρένο που να "θέλει να με εντυπωσιάσει"!

Η μουσική υπόκρουση με αποκορύφωμα το τραγούδι της Πασπαλά "Λευκό γιασεμί", είναι ότι πιο όμορφο θα μπορούσε να ακούγεται από πίσω.

Το σενάριο πολύ όμορφο, το μοντάζ και η φωτογραφία αξιοθαύμαστα, οι χαρακτήρες μοναδικοί και ο ερωτισμός διάχυτος.

Το κατά τα άλλα ευφάνταστο και ερωτικό τέλος, ενώ δίνει στον θεατή την αίσθηση της κάθαρσης, εμένα με άφησε με την απορία αν αυτό τελικά συνέβη ή ήταν στη φαντασία του πρωταγωνιστή.

Στην απλότητα αυτής της ταινίας σίγουρα κρύβεται η ομορφιά και η αξία της.

Το πόσο πολύ μου άρεσε, φαίνεται από το γεγονός ότι πήγα να κλάψω από την εισαγωγή της και μόνο!!!

Δείτε την και ίσως με καταλάβετε........


4 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

καλη ταινια ναι μαρεσε
βεβαια εγω δεν ειμαι σιγουρος αν ξερει η ζωη

Reaction είπε...

θα δουμε αν οντως....ξερει γιατι σιγουρα ανα καιρους οταν ολοι ειμαστε απογοητευμενοι ή το αντιθετο εχουμε ολη προσδοκια για το μελλον....και σκεφτομαστε κατι οπως εχει ο καιρος γνωρισματα ,θα γυρισει κ ο τροχος κλπ!
αντε να δουμε!καντε υπομονη κ ο ουρανος θα γινει πιο γαλανος!

mahler76 είπε...

δεν την έχω δεί, και να πώ την αλήθεια τον θεωρώ λίγο μαλάκα τον συγκεκριμένο.

Manolog3 είπε...

"Με ενοχλει να ακουω το "σ'αγαπω", ξερεις ειναι πολυ υπουλο, κρυβει μια ερωτηση, το μ'αγαπας?". Ο αλλος σου λεει "σ'αγαπω", για να σου ζητησει ενα λογαριασμο, για να του πεις και εσυ αν τον αγαπας! Ειναι... ειναι πολυ υπουλο."

Σοφη κουβεντα μην πεις...

Ο Χαραλαμπιδης ειναι ενας πολυ καλος σεναριογραφος, εχοντας δει ολες τις ταινιες του, πλεον εκει τον βαζω στους σεναριογραφους και οχι στους ηθοποιους. Οι χαρακτηρες του δεν ειναι ψευτικοι, ειναι αληθινοι και υπαρχουν στην πραγματικοτητα κυκλοφορουν διπλα μας. Θελει ομως πολυ ψαξιμο!!

Αν θες να δεις παντως την πραγματικη Ζωη και την αληθεια, μεσα σε μια ταινια, απλα πρεπει να δεις την "Γλυκια Συμμορια" του Νικου Νικολαιδη... Μια απο τις καλυτερες ταινιες του ελληνικου κινηματογραφου.