Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Υπερβολικό όριο σοβαρότητας.

Τις τελευταίες μέρες ζω ένα εσωτερικό δράμα!

Φτάνοντας σιγά-σιγά η ώρα για το πτυχίο μου, παρατηρώ ότι γύρω μου τα πάντα αλλάζουν με ρυθμούς απίστευτους προς το πιο σοβαρό.

Με τις φίλες μου για να βγω για ψώνια ή για απογευματινό καφέ, πρέπει πρώτα να κοιτάξω το πρόγραμμά μου και αντίστοιχα αυτές το δικό τους.

Όλοι είναι με μια δικαιολογία στο στόμα. "Δουλεύω", "δουλεύω πολύ", "πνίγομαι στη δουλειά".
ΟΚ παιδιά! Εσείς είσαστε που λέτε ότι έχει πέσει η αγορά και ότι δεν υπάρχουν δουλειές και ότι ο κόσμος κάθεται???

Η υπερβολική σοβαροφάνεια θα μας φάει.

Βγες πουλάκι μου έξω και διασκέδασε! Πότε θα ξαναείσαι 20, 25, 30 χωρίς οικογένεια και χωρίς ουσιαστικά μεγάλες υποχρεώσεις?

Όταν τα πράγματα σοβαρεύουν απότομα και οι γύρω μου μου ζητάνε επιτακτικά να ωριμάσω, τότε αρχίζουν τα δύσκολα και ο δρόμος για όλους γίνεται ανηφορικός χωματόδρομος.

Και μου λένε όλοι να πάω να ψηφίσω! Εδώ δεν μπορώ να αποφασίσω τι ρούχα θα φορέσω στη δουλειά κάθε πρωί, θα είμαι και σε θέση να επιλέξω κάποιον που θα διαχειρίζεται κονδύλια και επιχορηγήσεις για να πει μεθαύριο ότι κάτι έκανε κ αυτός για την περιοχή μου??? Όχι κύριος! Δεν ψηφίζω! Έτσι είμαστε εμείς τα Μικρά και Τρελά! Πάμε κόντρα στο κύμα!

Αρνούμαι να μεγαλώσω, να ωριμάσω με τον τρόπο που θέλουν αυτοί. Θέλω να ζήσω πιο ανέμελα τη ζωή μου. Θέλω να φοράω κάθε μέρα ροζ και να μη με λένε Μπάρμπη. Θέλω να γελάω και να καπνίζω και να πίνω όποτε μου γουστάρει εμένα. Θέλω να πηγαίνω τις ποδηλατάδες μου και τους περιπάτους μου και δεν θέλω να ακούω "ωχ κι εσύ τώρα.. με τι κουράγιο θα τα κάνουμε αυτά? άραξε εδώ. καλά δεν είμαστε?". ΟΧΙ! Καλά ΔΕΝ είμαστε.



Εγώ θα ζήσω την ηλικία μου όχι σαν να είμαι 10 χρόνια μεγαλύτερη, αλλά σαν να είμαι όσο φαίνομαι. Τελεία και παύλα.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έχεις πολύ δίκιο!

Αν με ρωτάς, είναι λάθος να μην πας να ψηφίσεις! Διότι το δικαίωμα ψήφου δεν αντικατοπτρίζει απόλυτα την ηλικία μας!Ούτε με την ψήφο σου μια κι έξω πήγες και γέρασες!

Δε βλέπεις τι μαλακίες ψηφίζει ο κόσμος κάθε φορά; Όλοι αυτοί δεν είναι μικροί και ανώριμοι, αλλά είναι και μικροί και ανώριμοι!

Ωστόσο εισαι ελεύθερο ον και κάνεις ό,τι γουστάρεις! Κι αν νιώθεις ότι καταπιέζεσαι πάρε την παρέα σου και τράβα μια εκκδρομή! Κι αν η παρέα σου δουλευει και δεν μπορεί, κάντο μόνο σου! Το μπορείς και θα σου αρέσει!

Η υπερβολική σοβαρότητα αν δεν είναι δήθεν δεν φαίνεται από τον ελευθερο χρόνο που δεν έχει κανείς, ούτε από την ψήφο που ρίχνει ή δε ρίχνει στη κάλπη, αλλά από την αξιοπρεπή στάση της ζωής του!
Γιατί το να είσαι υπερβολικά σοβαρός είναι και θέμα χαρακτήρα!

Πολύ μου άρεσε σήμερα εδω! Ευκαιρία για αμπελοφιλοσοφίες!

χοχοχο

φιλιά πολλά

kikop80 είπε...

Μικρό τρελάκι, μαζί σου!
Μια ζωή την έχουμε και πρέπει να τη γλεντήσουμε όσο μπορούμε!
Η σοβαροφάνεια μας έχει φάει!
Ξέρω άτομα που δε σηκώνονται να χορέψουν και τη βγάζουν αμίλητοι σε ένα τραπέζι για να μη χαλάσουν την σοβαρή τους εικόνα! Ενώ όσοι είναι -συγγνώμη- στα τέτοια τους και δεν τους καίγεται καρφάκι για το τι θα πει ο κόσμος, χορέυουν όπως τους έρθει και περνάνε τέλεια!!!

Όσο για τις εκλογές είναι δικαίωμά σου να μην ψηφίσεις, όπως και το να ψηφίσεις!
Εγώ μια φορά, όπως χρόνια κάνω, δεν θα πάω!

Ότι και να κάνεις να πεάσεις καλά και τους σοβαροφανείς να τους γράψεις εκεί που τους αξίζει!!!
:-)))

KANTHAR0S είπε...

''Βγες πουλάκι μου έξω και διασκέδασε! Πότε θα ξαναείσαι 20, 25, 30 χωρίς οικογένεια και χωρίς ουσιαστικά μεγάλες υποχρεώσεις?''

Αυτή την φράση την λέω σε ένα φίλο μου τα τελευταία χρόνια και λέει να την καταλάβει.

Τα σέβη μου.

mahler76 είπε...

ετοιμάζεσαι για πτυχίο??? Αχ εγώ πότε θα την πώ αυτή την ατάκα?

scepticusbatsicus είπε...

Εγώ θέλω να ζήσω σα να 'μαι 10 χρόνια μικρότερος....