Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Πάσχα

Φέτος η λαμπάδα μου ήθελα να μοίαζει κάπως έτσι.....




Αντ'αυτού η γλυκιά μου η νονά μου έκανε δώρο μία λαμπάδα με την εικόνα της Παναγίας κολλημένη πάνω στο κερί!

Οκ! Μάλλον πρέπει να είμαι ευγνώμων που όντας γομάρα μου στέλνει ακόμα λαμπάδες και να μην γκρινιάζω!!!!

Εύχομαι ολόψυχα σε όλους Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

Ελπίζω να έχετε την τύχη να περάσετε την αυριανή μέρα στην ύπαιθρο ψήνοντας και διασκεδάζοντας με τους δικούς σας ανθρώπους.

Εγώ φέτος θα παραμείνω εντός Αθηνών και δεν θα αποχωριστώ το σπιτάκι μου. Έτσι επιβάλουν οι καταστάσεις... Αλλά δεν πειράζει! Του χρόνου τα πράγματα θα ναι αλλιώς, πολύ πιο καλά, οπότε δεν στενοχωριέμαι και πολύ!!!



Και πάλι Καλό Πάσχα!!!

9 σχόλια:

eirini katsa είπε...

Μήπως η λαμπάδα είχε χρώμα μπορντοκόκκινο??
Και εγώ...μια τέτοια πήρα,δώρο,δε θα τη χρησιμοποιήσω όμως...
Καλή Ανάσταση μικρότρελο!!!!
Καλό Πάσχα!!!!
Να περάσεις υπέροχα!!!!
:))

Miss Pink είπε...

χαχαχαχαχαχα...
θεωρώ τραγικές τέτοιες λαμπάδες όπως και τέτοιου είδους μπουμπουνιέρες :)))
πάντως εμένα επειδή η νονά μου σταμάτησε να ασχολείται μαζί μου κάπου εκεί στα 8 - 10 μου χρόνια, κάτι τέτοια τα εκτιμώ.. :)
μου έλειψε πολύ η σχέση
είναι αναντικατάστατη και γι'αυτό αν ποτέ βαφτίσω παιδάκι δεν πρόκειται ποτέ να το παρατήσω :)
καλή ανάσταση μικροτρελό :))))

mahler76 είπε...

εγώ πάλι ήθελα λαμπάδα Julia αλλά δεν βρήκα :(
Χριστός Ανέστη :)

!sweety! είπε...

Χριστός Ανέστη!!!!!Χρόνια πολλά!!!

Η σκέψη είναι που μετράει...Να της ζητήσεις του χρόνου να σου φέρει κάτι άλλο!!!LOL!!

Ελπίζω να πέρασες υπέροχα,ακόμη κι αν έμεινες στο σπίτι,και να περάσεις εξίσου όμορφα και τη σημερινή μέρα!!!

ΜΜΜάκια!:)

Manolog3 είπε...

Χριστος Ανεστη! :)

Και αντε με το καλο και η δικη σου με το πτυχιο το καλοκαιρι!!

dsquared είπε...

Καλο πασχα στην Αθηνα!
Ακκομη να επιστρεψεις απο την Αθηνα, χα, χα!


din

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.

Συνεπης πάντα αφου λυθηκε το θεμα με το ιστολογιο μου περασα να αφησω ευχες για το ξεκινημα μιας νεας και καλης εβδομάδας.Να εισαι καλά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Αργω να περασω μερικες φορες αλλα προσπαθω παντα να αφηνω ενα χαιρετισμο για καλη εβδομαδα σε ολους μας με υγεια και λιγοτερα προβληματα.
Που εχεις χαθει;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

αφηνω μια καλησπερα.Ολα καλα;