Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2010

Θέλω να κάνω ανάρτηση!!!

Θέλω να κάνω ανάρτηση και το θέλω πολύ!


Αλλά οι υποχρεώσεις μου τρέχουν πιο γρήγορα από εμένα!


Έπρεπε ήδη να είχα βγάλει 2 κεφάλαια του μαθήματος που διαβάζω.. Αλλά πουουου χρονος... και πουοουου όρεξη..


Τόσα πρέπει και τόσος λίγος χρόνος για τα θέλω μου..


Ούτε ένα ταξιδάκι δεν πήγα αυτά τα Χριστούγεννα...


Και τώρα... αντε να δω πότε θα ξαναπάω ταξιδάκι...


σνιφ σνιφ




Αλλά είπαμε .. από φέτος θα είμαστε πιο αισιόδοξοι! Καλή είναι και η δουλειά! Έχουμε έναν σκοπό οπότε πρέπει να κάνουμε θυσίες για να τον πετύχουμε!


Σας χαιρετώ τρέχοντας για να πάω να διαβάσωωωω!!!



7 σχόλια:

Miss Pink είπε...

ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ???????????????????????
>:)

Εξύμνoς είπε...

σημερα ειχα κι εγω την αποφασιστικοτητα που εχεις!

δεν εκανα σπουδαια πραγματα... ειναι μια καλη αρχη ομως!

Unknown είπε...

Καλό διάβασμα λοιπόν..
και καλή χρονιά μικρούλα ροζούλα ;))

Dreamy Cloud είπε...

Κι εγώ ξεκίνησα διάβασμα αλλά μόνο στα μαθήματα που μ'αρέσουν γιατί τα άλλα δεν τα καλαβαίνω!! :ΡΡ Φιλάκια!!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Σιγά το πράμα, εγώ που θέλω να κάνω σεξ τί να πω;

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ Miss Pink: ναιιιιιι!!!




@ Εξύμνος: καλη αρχή! δν πειράζει και το λίγο μην ξεχνάς πως είναι καλύτερο από το καθόλου σε αυτή την περίπτωση!


@ shadow: σε ευχαριστώωω! Καλή χρονιά και σε σένα!



@ Dreamy Cloud: χιχιχι!!! κάπως έτσι κ εγώ! μόνο που έχω την τύχη τα αγαπημένα μου μαθήματα να τα δίνω και πρώτα!!! Καλό διάβασμα!!!



@ Μάγισσα Κίρκη: ε πιο σοβαρη επιθυμία έχεις εσύ! να μην πεις τπτ.. απλά να κάνεις!!!!




φιλιά πολλάααα σε όλους!!!

Maya είπε...

όχι άλλο κάρβουνο!
κουράγιο!!!