Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Η εξεταστική και τα παρελκόμενα..

Αχ αυτή η εξεταστική.. ως τώρα προκοπή δεν είδα...

Τα μαθήματα που είχα προγραμματίσει να δώσω μειώθηκαν λόγω μεγάλης ύλης και ενώ η εξεταστική δεν έχει αρχίσει ακόμη, το ηθικό μου μόνο αναπτερωμένο δεν είναι...

Περνάω ετεροχρονισμένη φάση emo, με συμπτώματα μεγαλύτερης ηλικίας όμως..

Τον τελευταίο καιρό δεν φοράω κοσμήματα, δε βάφομαι, δε βάφω τα νύχια μου (ποια? εγώ!), δεν βγάζω τα φρύδια μου, φοράω μόνο μαύρα ρούχα, κυρίως φόρμες και αθλητικά μπλουζάκια και τα μαλλιά μου έχουν καιρό να νιώσουν τη γνώριμη ζεστασιά από το πιστολάκι καθώς και το ασφυκτικό σύννεφο λακ γύρω τους.

Ξαναλέω.. ποια? εγώ όλα αυτά!

Κάτι δεν πάει καλά με την πάρτη μου..

Τρώω τα γλυκά της μάνας μου, που η λέξη αποτυχία είναι μικρή μπροστά τους, λες και είναι μιλφέιγ της Δέσποινας και βλέπω στο πισι προγράμματα γυμναστικής. Απλά τα βλέπω, δεν κάνω μαζί τους γυμναστική, τα βλέπω και τρώω το γλυκό.

Πόσο pethetic μπορεί να είναι αυτό??

Αυτή τη στιγμή πίνω φασκόμηλο για να μην κατεβάσω ολόκληρο το μπουκάλι βότκα μόνη μου!

Αυτή η εξεταστική με γέρασε πριν της ώρας μου!!!



ΥΓ: Όποιος πάει να δει το Sherlock Holmes (αν γράφεται έτσι) ας μου το πει κι εμένα, αν είναι καλό να πάω να το δω! Τώρα με την εξεταστική ο χρόνος για εξόδους είναι ελάχιστος και άρα πολύτιμος!

.

8 σχόλια:

Sweet and bitter είπε...

Καλέ, γιατί έτσι;

Βάλε να ακούσεις αυτό
http://www.youtube.com/watch?v=iZ9vkd7Rp-g , βάψε νυχάκια σε έντονο χρώμα, δες καμιά feel-good ταινία και αύριο πρωί ντύσου-στολίσου και πήγαινε πιες έναν καφέ!

Τα μαθήματα είναι πονεμένη ιστορία - απλά σκέψου πόσοι άλλοι φοιτητές είναι στην ίδια κατάσταση με σένα.
Καλή επιτυχία στην εξεταστική σου, πάντως!

Φιλί!!

Natalia είπε...

+φωνώ :P υπάρχουν κ χειρότερα :P (μα θα στα πω αργότερα)

Miss Pink είπε...

heyyyyyyyyyyyy...
θες να τσιρίξω απογευματιάτικα???
γιαα ξεκουνήσου miss...
άσε τα μαύρα και τα μελιτζανιά για μετά την εξεταστική.. :Ρ
πήγαινε αγόρασε κάτι, οτιδήποτε μόνο να είναι όμορφο, χαρούμενο και πολύχρωμο...
τετράδιο?
στυλό?
κασκόλ?
βραχιολάκι?
σκουλαρίκι?
ότι θες...
και επίσης ένα τρελό διακοσμητικό και κότσαρε το στο γραφείο σου...
για το μαλλί δεν πειράζει.. όλοι στην εξεταστική είμαστε λίγο freak, αλλά τα υπόλοιπαααα.... :)))
σσσσσσσσμουτς
κουράγιο κορτσούδι...

Dreamy Cloud είπε...

Έχεις ξεπεράσει τα όρια εσύ καλέ!! Είπαμε διάβασμα αλλά μην πέσεις και σε κατάθλιψη!! Χαλάρωσε λίγο δεν κάνει καλό.. Φιλιά πολλά :)

mahler76 είπε...

για μένα το δράμα αρχίζει από Δευτέρα...κουράγιο και καλά αποτελέσματα.

Skouliki είπε...

καλα μην νομιζεις και εγω που δεν εχω εξεταστικη παλι με εχει παισει μαι βαρεμαρα και δεν κουναω
αλλα το νυχι και το φρυδι το φτιαχνω

φιλι φαση ειναι θα περασει

next_day είπε...

γενικότερα μια βαρεμάρ μας έχει πιάσει όλους..κι εγώ έχω εξετάσεις και τώρα είναι η ειδικότητα και ακόμα δεν έχω διαβάσει τίποτα...
φτιάξου όμως άμεσα καλό μου..μας περιμένει συνάντηση και πρέπει να είμαστε κουκλιά ζωγραφιστά! ;)
Φιλί γλυκό και καλά κουράγια!

Pink_Fish είπε...

πω πω...πόσα χρόνια με γυρίζεις πίσω. Μέρες ολόκληρες κλεισμένη μέσα, με μια φόρμα,μαλλί πιασμένο με λαστιχάκια, καθόλου χρόνος για εξόδους. Κι όμως, χρειάζεται να βγεις, έστω για μισή ώρα να περπατήσεις, ν' αλλάξεις αέρα. Και να το κάνεις κάθε μέρα, θα σου κάνει απίστευτο καλό και θα διαβάζεις με άλλη ψυχολογία. Καλή σου επιτυχία!