Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010

Αλλαγές

Αλλαγές, θέλω αλλαγές.

Τέρμα όλα!

Παύω πια να σε ικετεύω εαυτέ μου.

Πιάσαμε πάτο και πάμε να βγούμε στην επιφάνεια με φόρα.

Που είναι η παλιά εγώ?

Που είναι η τσαχπινιά στο μάτι?

Κλείστηκα σε ένα κλουβί από χρυσό και πέταξα το κλειδί έξω από αυτό.

Όμως βρήκα στην τσέπη το αντικλείδι.

Θα ζήσω χωρίς εσένα Παλιά Εγώ.

Χωρίς τα προβλήματά σου που σε ρίχνουν.

Θα τα βάψω μπλε και θα τα πετάξω στη θάλασσα.

Έτσι έλεγες να κάνω σε ότι με ενοχλεί.

Έτσι θα κάνω και με σένα παλιέ εαυτέ μου.

Ήσουν ένα λάθος στη ζωή μου.

Αλλά μέχρι εδώ. Δεν πάει άλλο πια.

Αλλάζω εγώ κι εσύ δεν έχεις θέση στον καινούριο μου εαυτό.




"Αν δεν τελειώσει κάτι, δεν αρχίζει κάτι καινούριο."









Από το παραπάνω τραγούδι ξεχωρίζω τους στίχους:

<< Όλα τα λάθη μου έχω στην πλάτη μου, μα είμαι καινούρια εγώ >>

<< Από το ένα μου το άπειρο γέννα μου >>









Από το παραπάνω τραγούδι ξεχωρίζω τους στίχους:

<< Μια φορά κι έναν καιρό τα παραμύθια μου αντέχαν τώρα δεν αντέχω εγώ >>

<< Ποτέ ξανά, ποτέ εδώ, ποτέ γι'αυτούς που αντιπαθώ >>


καθώς και:

"Σκουφίτσα πέτο το κόκκινό σου, ο Λύκος είναι μες στο μυαλό σου."

4 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Άλλαξέ τα όλα, λοιπόν! Βουρ!

Miss Pink είπε...

χμμμ..
είδες λοιπόν πως δεν φταίει η εξεταστική???
απλά επιδεινώνει την κατάσταση :)

στο άπειρο λοιπόν..
κι ακόμα παραπέρα :)

αφού το συνειδητοποίησες
όλα καλά θα πάνε...

Mousikoulis είπε...

Κάλιο αργά παρά αργότερα μικρό τρελό! Εγώ την έκανα νωρίτερα αυτή την αλλαγή και ηρέμησα! Άλλωστε προνόμιο των σοφών είναι να αλλάζουν γνώμη!

Άντε με 'γεια σου!

fresco είπε...

οι αλλαγές είναι καλές, αρκεί εσύ να παραμείνει η ίδια ;-)

φιλιά