Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Αχταρ(α)μοσαλάτα, ένεκα Σαρακοστής.


Αλλαλούμ με τις αυξήσεις στις τιμές.



Αρχίζω να ανησυχώ... Προς τα που οδεύουμε σαν έθνος, σαν Έλληνες, σαν άνθρωποι κ πολίτες τούτου δω του κόσμου? Τι μέλλον θα έχουν τα παιδιά μας? Πόσο πια θα πάει μια ντεκαπάζ???



Ό,τι να΄ναι με τις απεργίες.

(Θα ξεχάσω εγώ που σηκώθηκα για τη δουλειά η καψερή μες στα αγρια χαράματα και τελικά είδα στα πρωινά την τιβι ότι έχουν ξαφνική απεργία τα ΜΜΜ????)


Και σήμερα πάλι.. τι καιρός είναι αυτός?


"Έρχεται η Δευτέρα Παρουσία!!!", ξεφωνίζαν κάτι γειτόνισσες στο φούρνο της γειτονιάς μου!



Εγώ πάλι δεν ξέρω πως θα το ερμηνεύσω... Είδε ο ήλιος τις αυξήσεις κ φοβήθηκε μην τον πάρουν κ αυτόν μπάλα μήπως???



ΥΓ: Τι έκανε η Σάντρα Μπούλοκ και της χρωστάγαμε το Όσκαρ? Νταξ.. δεν λέω.. καλή ηθοποιός είναι.. Αλλά έχω μια υποψία ότι αυτή για την οποία βραβεύτηκε δεν ήταν κ οσκαρική ερμηνία!



ΥΓ2: Μάλλον αυτή την ανάρτηση δεν την έγραψα εγώ..... αλλά ο άλλος μου εαυτός!!! Με έχει τρελάνει αυτός ο καιρόοοος!!!

4 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ :)))
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΟΛΑ.ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΗΛΙΟΣ.

drosostalitsa είπε...

Πές τα... Αυτές τις μέρες είμαι σκασμένη κι εγώ! Τι φταίει? Μάλλον η σκόνη από τη Σαχάρα......
Καλό απόγευμα

Dreamy Cloud είπε...

Χάλια ο καιρός τρελάθηκε και αυτός με αυτά που ακούει.. Φιλάκια πολλά!! :)

Miss Pink είπε...

xaxaxaxa..
συμφωνώ με όλαααα :ΡΡΡ
με μια φράση που τη λέω πλεόν σχεδόν καθημερινά.....
"ότι να 'ναι" ;)