Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

ΑπΟρΙεΣ

Πόσα καρπούζια μπορεί να χωράνε σε μία μασχάλη?

Πόση οικονομία μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος για να αντέξει τα έξοδα του και τους φόρους?

Πόσο πια θα αυξηθούν οι τιμές των All Star? Ποια η λογική το χαμηλό παπούτσι να κάνει 58€ και το μποτάκι 60€? Χρεώνουν 2€ το παραπάνω ύφασμα?


Γιατί να μην μπορώ στα φετινά μου γεννέθλια να έχω κ εγώ μια τούρτα σαν κ αυτή???

φωτο εδώ!


Πως μπορεί κανείς να γίνει Lady Gaga στη θέση της Lady Gaga???


Γιατί το 24ωρο δεν είναι 48 ώρες?



Πόσοι οικονομολόγοι χωράνε σε ένα σπίτι? (αυτό θα το διαπιστώσω σύντομα!)


-Τέλος αποριών!-



Πόσο χαίρομαι που τελικά είμαι Μικρόοοο!!! Αυτό μέχρι το Σάββατο βέβαια... γιατί την Κυριακή θα μεγαλώσω κατά ένα χρόνο. Γίνομαι .......αααααααα δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι....!!!!! Καλά καλά.. μικρή είμαι ακόμα το ξέρω..!!! Μη βαράτε εσείς οι μεγάλοι!!!

6 σχόλια:

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Μια μια τις απορίες, δε προλαβαίνει η κυβέρνηση να απαντήσει άμεσα σε όλες!
Θα περιμένω την Κυριακή γλυκό, κανόνισε την πορεία σου!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

XIXIXI!!! Και γλυκό και ότι θελεις!!!!!



σματς!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ.ΗΡΘΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΔΙΛΠΟ ΚΟΜΜΑΤΙ :))))
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΔΙΠΛΟ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΚΕΚΤΗΜΕΝΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.

Miss Pink είπε...

καλέ καλέ
μεγάλωσες κι εσύ???
κούτσι κούτσι :ΡΡΡΡ
ΧΡΟΝΙΑ ΤΡΕΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ :Ο)
φίου φίτ.. (σφύριγμα) :Ρ

Ανώνυμος είπε...

k go thelo tetoia tourta!! Kai PANTA ithela :D