Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

Κοίτα να δεις.....


.. οκ!




Ο κόσμος τρέχει με ταχύτητα φωτός κι εγώ προχωράω πιο αργά και από τη χελώνα! Και δεν βλέπω και τι γίνεται τριγύρω μου, γιατί είμαι απασχολημένη με το να μην με περάσει ο λαγός, όταν αυτός είναι ήδη στην γραμμή τερματισμού!
(φανταστείτε με εμένα το Μικρό να το λέω αυτό με μια ανάσα και τσιτωμένη!)



Ο λόγος είναι τόσο απλός... και τόσο αναμενόμενος αν το καλοσκεφτείς.

Μέσα σε λίγες ώρες πληροφορήθηκα ότι 2 πρώην σύντροφοί μου αρραβωνιάστηκαν με τις κοπέλες που τα έφτιαξαν μετά από τη δική μας σχέση!

Όσο ήταν σε σχέση εγώ ήμουν χαρούμενη, διότι κρατάγαμε επαφές και έχουμε φιλικές σχέσεις πλέον. Αλλά όταν έμαθα τα παντρολογήματα, μου ήρθε ο ουρανός στο κεφάλι!

Πάλι χαίρομαι για αυτούς! Εμένα σκέφτομαι!

Από τη μία που θα μπορούσα να ήμουν εγώ στη θέση των κοριτσιών που πρόκειται να παντρευτούν και με πιάνει ένα κάτι.... του τύπου: "Εγώ νοικοκυρούλα στο άνθος της ηλικίας μου?????"

Και από την άλλη... μήπως έχω μείνει πίσω? Κλασσικές γυναικείες σκέψεις! Εγώ πότε θα γίνω νυφούλα? μάνα? γιαγιά???

Βέβαια σκέφτομαι ότι και οι γαμπροί και οι νύφες μου ρίχνουν καμια 5ετία στο κεφάλι, πράγμα που σημαίνει ότι όντως είμαι λιγάκι μικρή για παντρειές....


Αλλά το σοκ ακόμα να περάσει!


.......κι όλο σκέφτομαι


Ή ο γιαλός είναι στραβός ή στραβά αρμενίζουμε!




14 σχόλια:

Dimitris είπε...

Αμεση και κατατοπιστική.

Και δεν είμαστε βάσανο!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

ναι.. ήταν αρχικά η σκέψη μου για τίτλο της ανάρτησης .. που καταλάθως δημοσιεύθηκε βέβαια.. αλλά μετά το ξανασκέφτηκα και κατέληξα κ εγώ στο ότι δεν είσαστε βάσανο!!! :)

Mairyliscious είπε...

xaxaxa
mhn agxwnesai
tpt dn ginetai tuxaia :)

Anael είπε...

κι αρμενίζαμε στα πέλαγα..
εμείς βαρκάκια και οι άλλοι ταχύπλοα..
την διαδρομή όμως στα βαρκάκια την απολαμβάνεις..
τα ταχύπλοα ούτε μια στάση δεν κάνουν..άστα να τρέχουν!
εμείς έχουμε κουπί και να απολαύσουμε την πορεία ;)

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ Mairyliscious: συμφωνώ!!! όλα είναι για το καλό μας!!!




@ Anael: πόσο δίκιο έχεις! καλα τα λες..στο πρώτο μέρος βέβαια, γιατί μετά μου κοτσάρεις το κουπί! και τι να το κάνω εγώ το κουπί????? όσο τραβάς κουπί.. δεν απολαμβάνεις τοπίο. εγώ αυτό ξέρω!



σματς!!!

kikop80 είπε...

Τι λες βρε, εσύ είσαι παιδί ακομα!!!!
Κοίτα μη βιάζεσαι για τέτοια και μην τα εκβιάζεις!
Έρχονται μόνα τους και είναι τέλεια!!!
Σου μιλάω εκ πείρας!
:-)

KitsosMitsos είπε...

Τους προετοίμασες μια χαρά. Το οφείλουν και σε σένα ;-)
Δες το θετικά!

next_day είπε...

μην σκας.. στραβός είναι ο γιαλός... εμείς μια χαρά πάμε!
Θα έρθω και θα συμφωνήσω με κίτσο!
Έσυ έστρωσες το χαλί!!
Φιλιάαα!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ kikop: πόσο μα πόσο δίκιο έχεις! (ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη μου διαβάζοντας το σχολιάκι σου!!!)



@ KitsosMitsos: πω πω πραγματικά είναι έχει μεγάλη αλήθεια αυτό που λες!!! γμτ... εγώ έστρωσα τη δουλειά, άλλοι καρπώνονται τους κόπους μου!!!!
χαχα!



@ next_day: το ότι είναι στραβός ο γιαλός ακόμα το ερευνώ darling....!




σματςςςςς!!!

eirini katsa είπε...

Kαλέ...ακούει το μικρό και τρελό...;;;
Τί λές παιδί μου;;;
Οταν θα'ρθει η ώρα η καλή,θα γίνει κ θα το καταευχαριστηθείς...
Ακου εκει....
Α...σε παρακαλώ!!!
;)

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Χμ γκούχου γκούχου...άκου τώρα τη γριά: Πέρασα κι εγώ μια τέτοια φάση αφού ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ οι πρώην μου ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ, μετά από από τη δική μας σχέση παντρεύτηκαν την επόμενη!Το ίδιο ακριβώς συνέβη και στην κολλητή μου.Μην αγχώνεσαι. Ίσως έτυχε να βρουν τον έρωτα της ζωής τους,ίσως μες από τη σχέση σας πήραν τόσα μαθήματα που ένιωσαν την ανάγκη να μην επαναλάβουν τα ίδια λάθη παραπέρα οπότε και στέριωσαν (μα τί λέω απόψε η Τένια Μακρή;:p). Πάντως δεν έχει να κάνει καθαρά με σένα, στο υπογράφω (εκτός αν μιλάμε για κανέναν που το έκανε για να σε ξεπεράσει-λέμε τώρα ποτέ δεν ξέρεις!).

Μικρές ανάσες είπε...

Εγώ το έχω πει: στρώνω γκόμμενους για τις επόμενες...
Απο την άλλη, επειδή δεν είμαι του γάμου και της νοικοκυρούλας, ας είναι αυτοί καλά και εγώ θα βρω κάποια στιγμή τα καλύτερα!!!

Καλησπέρα!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ eirini katsa: καλε ναιιαιαι!!! εννοείται αυτό!!!



@ Μάγισσα Κίρκη: γριάαα??? εμπειρη θα λες!!!!! Μα πόσο τυχαίο πια??? εγώ δεν ξέρω πως μπορώ να το εξηγήσω.. απλά συνέβη και με προβλημάτισε αρκετα.... (η τελευταία παρένθεση απλά δεν παίζει!!!)


@ Μικρές ανάσες: έεεγραψες!!!!



σματς!!!!!

Reaction είπε...

Καλα δεν ειναι τιποτα τα πρωτα 50 χρονια είναι δυσκολα!!Κι εγω το ιδιο βιωνω στα 25 μου....Και δεν ξερεις που βρισκεσαι σε σχεση με τους αλλους μπροστα ή πισω??Αστα να πανε!Ολα στην ωρα τους νομιζω ο ανθρωπος σου το βγαζει οταν είναι να γινει..Τοτε θα πεις ναι ηρθε η ωρα μου....Θα είναι αυτονοητο φανταζομαι οταν γινει....