Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Δώστε ιδέες (και σώστε) !

Το πήρα απόφαση!

Θέλω να ξεκινήσω να κάνω αλλαγές!

Αισθάνομαι ότι τα βαρέθηκα όλα! Ακόμα κ εμένα!

Αλλά είμαι τόσο μπλοκαρισμένη που πραγματικά δεν ξέρω τι να αλλάξω και πως!

Μερικές αλλαγές που μου έρχονται στο μυαλό είναι οι εξής:

-αλλαγή στο χρώμα/κουρεμα/χτένισμα των μαλλιών μου. (τυπική αλλαγή σε μια γυναίκα!)

-αλλαγή της playlist μου στο mp3. (πείτε καμιά πρόταση για χαρούμενα τραγουδάκια που σου δημιουργούν όμορφα συναισθήματα!)

-να βάψω το δωμάτιό μου. (το έχω κίτρινο βαθύ του ηλιοβασιλέματος. τώρα τι να το κάνω που είμαι και περίεργη και δεν μου αρέσουν και πολλά πολλά χρώματα?)

-αντε και πες παίρνω κ ένα ζευγάρι εκκεντρικά γυαλιά, (μπορώ να βρω κ πιο εκκεντρικά από τα πράσινα Paul Frank μου, αμε!)


Τι άλλο πραγματικά να κάνω????? Έχω στερέψει από ευφάνταστες ιδέες!

Πείτε κ εσείς που το κατέχετε το θέμα τίποτα μπας και μου έρθει έμπνευση!!!



ΥΓ: Είναι ωραίο να ξυπνάς με ειδήσεις που σου δημιουργούν τελεια συναισθήματα και απέραντη χαρά!
Όπως π.χ. η σημερινή ημέρα μου ξεκίνησε μαθαίνοντας ότι είμαι κατά ένα μάθημα πιο κοντά στο πτυχίο!



Ατάκα της εβδομάδας: "Πάρε ό,τι μπορείς να βγάλεις!" (απάντηση στην ερώτηση τι καιρό κάνει εκεί, για να ξέρω τι ρούχα θα πάρω μαζί μου στο ταξίδι..!)

6 σχόλια:

Skouliki είπε...

τα εμφανισιακα ειναι παντα το πιο ευκολο να αλλαξεις
καταρχιν αλλαξε το στησιμο του μπλογκ εχει βγαλει στο tab σχεδιαση τοσα υπεροχα φοντο ο blogger
αυτη η αλλαγη θα σου γεννησει και αλλες ιδιες που αφορουν την σελίδα σου

μια αλλη λυση είναι να αφησεις το δωματιο σου ετσι και να φτιαξεις διαφορα με τα χερια σου πχ πολλα περιοδικα σου δινουν λυσεις με αντικειμενα φτιαγμενα απο χαρτι ή μεταλλο πολυ ευκολα και γρηγορα
τσεκαρε το
και μια καλη ιδεα ειναι να πας μονοαστηρακι να βρεις κομματια παο ποδηλατο και να φτιαξεις γλαστρακια , κορνιζες κα βαζοντας την φαντασια σου να οργιασει

ε?

Reaction είπε...

εγω θα προτεινα να αρχισεις μαθηματα σε κατι που σε ευχαριστει...στην ηλικια σου λιγο πιο μικρη απο μενα δηλαδη ξεκινησα ζωγραφικη σε τμημα του Δημου...Ξεκινα μαθηματα φωτογραφιας...Οι ανα τοπους δημοι εχουν πραγματα που μπορεις να κανεις...και οι μεγαλες πολεις και αρκετα καλα δημοτικα γυμναστηρια!αν σκεφτω τπτ αλλο θα σε πω!

Sofi Moukidou είπε...

xaxaxa! teleio post! pragmatika! sunxarhthria k gia to ma8ima!
sooo.... katarxas 8a s pw ena souper xrwma gia to dwmatio sou, pouto latreuw k einai to fustiki.
apo'kei k pera epeidh vriskomai suxna s auth th fash, 8a s protuna, na arxiseis kapoio spor,h estw k enan peripato se ena wraio meros, na exereuniseis thn agora ths polhs sou, na arxiseis diavasma me ena endiaferon biblio gia na mn vare8eis, kai genika to kalutero giatriko einai h parea twn filwn sou h h gnwrimia kainourgiwn, kai ti allo, shopping, shopping, shopping! xaxaxa! nomizw pws eipa para polla! kalh tyxh!

andrik είπε...

POSO THA ITHELA NA KANW K EGW ALLAGES...ALLA TO MOIRAZOMAI TO DWMATIO.......EGW PROSWPIKA AN GINOTAN THA ITHLA NA VALW TAPETSARIA....

M ARESEI POLI TO BLOG THA SIMETOXW SYXNA......

My little Prince ♕ Nikolas είπε...

εγώ θα έλεγα τα μαλλιά να μην τα πειράξεις... μετά συνήθως μετανιώνουμε για τις αλλαγές.

προτείνω, να αγοράσεις χαρούμενα ποτήρια για καφέ και κούπες.

Να φτιάξεις έστω και ένα κολάζ με χαρούμες φωτογραφίες δικές σου, φίλων, από περιοδικά κτλ που θα σου φτιάχνει την διάθεση

να πας μια βόλτα στο ικεα και να πάρεις φωτεινές κουρτίνες. Μεταμορφώνει όλο το δωμάτιο

avraoneirou είπε...

πωπω,κι εγώ στην ίδια φάση είμαι...
ε,αφου δεν αλλάζουν τα πράγματα,ας αλλάξουμε τουλάχιστον εμείς...

κοιτα,εγώ συνήθως ξεσπάω στο μαλλί ή στα ρούχα..

αλλά γενικά υπάρχουν πραγματικά άπειρα πράγματα που μπορέις να κάνεις..
εναλλακτικά,ξεκίνα ένα καινούργιο χόμπι..εγώ πχ τελευεταία το χω ρίξει στο ποδήλατο..

η ανανέωση του σώρου σου όπως είπες είναι μια πολύ καλή λύση..επέλεξε ένα χρώμα που σου αρέσει και βουρ..

μια ιδέα είναι να σκαλίσεις παλια άλμπουμ με παιδικές σου φωτογραφίες και να επιλέξεις κάποιες και να τις βάλλεις στο δωμάτιο σου...είναι τέλειο να βλέπεις τον εαυτό σου πιτσιρικάκι,ξέγνιαστο χωρίς καμία έγνοια...

well,everything else it's up to you...όρεξη να υπάρχει και μπορούμε να κάνουμε φαντάστικές αλλαγές..ενημέρωσες μας σχετικά...
;)
φιλιάααα