Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Κάτι από την εφηβεία μου..

μου λείπει η ανεμελιά και η ξεγνοιασιά.. Τώρα έχω περισσότερα πράγματα στο κεφάλι μου από όσα έχουν οι γονείς μου!

Έλεος!

God show little mercy!

Από το πρωί τραγουδάω τραγούδια από τα παλιά κι το πιο αντιπροσωπευτικό της ηλικίας των 15-16 μου ειναι φυσικά Britney και Backstreet Boys!!!










ΥΓ: απόφαση ζωής-θα δουλεύω όλη την εβδομάδα σφίγγοντας τα δόντια, για 2,5 μέρες που-σου-κου back to back ξεγνοιασιάς και ό,τι-να'ναι! Ξανά παιδί-έφηβη-τρελιάρα ή ότι άλλο μπορείτε να σκεφτείτε...







Όπως λέει και το τραγούδι I want it that way..!

2 σχόλια:

fresco είπε...

πωωωωωωωωωω...I want it that way!!! ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ?!?!?!

:-)))

Ανώνυμος είπε...

Σε τέτοιες αποφάσεις κατέληξα κι εγώ πρόσφατα! Δε θα ξαναγίνω 25!
Ωραίες αναμνήσεις μου ξύπνησαν οι Backstreet Boys! Πολύ κάψιμο τότε!!
Do it your way! Καλό μήνα! :)