Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Κάτι λείπει...

Κάτι λείπει. Κάτι ήταν εδώ και τώρα δεν είναι.

Τις τελευταίες μέρες συμπεριφέρομαι παράξενα.

Σαν να μην είμαι ο εαυτός μου.

Έχω τάσεις φυγής. Τίποτε δεν είναι εδώ για να με κρατήσει.

Κι όμως.. εγώ έχω απομακρύνει καθετί που θα μπορούσε να με κρατήσει εδώ.

Φίλοι, οικογένεια, πίστη.... όλα θέτονται σε αμφισβήτηση.

Η καθημερινότητα ανυπόφορα πληκτική.

Δε με ευχαριστεί τίποτα.

Τίποτα τίποτα τίποτα.

Ο ορίζοντάς μπροστά μου διαφαίνεται σαν ένα τούνελ χωρίς τέλος.




Έτσι είναι όμως η ζωή.. μία έχει τα πάνω της, μία τα κάτω της. Μία τις πολυκοσμίες της, μία τις μοναξιές της. Ρόδα είναι όμως και γυρίζει. Θα έρθουν καλύτερες μέρες.

11 σχόλια:

Φώτης Μ. είπε...

" τάσεις φυγής", αυτή η έκφραση με τράβηξε μάλλον εδώ! Καλό ξεκαθάρισμα των σκέψεων σου και αν το καταφέρεις στείλε μου τη συνταγή...!!!

Foteini είπε...

I love τάσεις φυγής! Δείχνει ότι δεν κοιμόμαστε σαν τους περισσότερους στις μέρες μας...

Αντί για κλειστό τούνελ δες τον ορίζοντα σαν εκατό χιλιάδες ανοιχτές προοπτικές και διάλεξε μία! Φιλιά πολλά!

KitsosMitsos είπε...

Μήπως είναι απλώς απ'την αρρώστια; Ή εξαιτίας των επερχόμενων ημερών με διακοπές;

Miss Pink είπε...

νομίζω πως μόνη σου βρήκες την απάντηση και την γράφεις στην τελευταία παράγραφο!
και θα συμφωνήσω με την Foteini
κάπως έτσι καταλαβαίνουμε οτι ζούμε ;)
όλα για καλό γίνονται,
το πιστεύω!
και ας αργούμε να το δούμε ;)

Δραπέτης είπε...

Θα έρθουν και καλύτερες μέρες.. σωστά!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ Φώτης Μ.: καλώς μου ήρθες! τάσεις φυγής σου έχω μπόλικες απλά τις καταπιέζω μερικές φορές για να μπορώ να ανταπεξέλθω στην ρουτίνα.... Η συνταγή είναι μία: να φύγουμε, να πάμε αλλού! Τέλος!!!

σματς!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ Foteini: I love όταν οι τάσεις φυγής γίνονται απόδραση! Όλα τα λεφτά το τελευταίο σου σχόλιο.. έχεις δίκιο γμτ.. εγώ πρέπει να την δω αλλιώς τη δουλειά!!!!


σματς!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ KitsosMitsos: το σκέφτηκα κ αυτό.. αλλά κ τώρα που είμαι καλά πάλι τα ίδια λέω! χιχιχι!


σματς!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ Miss Pink: όλα για καλό γίνονται πραγματικά! θα το καταλάβουμε σιγά σιγά!!!!!


σματς!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ Δραπέτης: πάντα! τα καλύτερα έρχονται!


σματς!

Φώτης Μ. είπε...

καλή σου μέρα, καλώς βρεθήκαμε!!! έχω βάλει στο πρόγαμμα να ακολουθήσω κατά γράμμα τη συμβουλή σου......!!!