Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Ταξιδιάρα! ;-)











Λονδίνο, Άμστερνταμ ή Βερολίνο



έχεις ξεχάσει που ακριβώς θέλεις να πας

όσα και αν έχω δανεικά πια δεν σου δίνω

να κάνεις βόλτες με το magic bus
όσα και αν έχω δανεικά πια δεν σου δίνω
να κάνεις βόλτες με το magic bus




Ταξιδιάρα ψυχή,
και αν θέλω δίπλα σου είναι δύσκολο να μένω,
καιρός να δω την δικιά μου ζωή,
σ'αυτό το ταξίδι δεν θα σε περιμένω.





Γύρισα από τα ταξίδια μου πάλι πίσω στη ρουτίνα και την τρέλα της Αθήνας!

Με προβληματισμούς και προβλήματα να τρέχουν από πίσω μου ουρά... κι εγώ να χαίρομαι την ήττα του καθενός, όταν αδιαφορώ για αυτό!!!




Απορία κοπελιάς: "Οι άντρες τη σήμερον ημέρα φοβούνται να σου την πέσουν για να μη φάνε την απόρριψη στη μούρη. Φοβούνται ακόμα κι όταν εσύ τους την πέφτεις και τους "το δίνεις στο πιάτο", γιατί συναισθηματικά θέλουν να δώσουν πιο πολλά από μια απλή αρπαχτή και δεν θέλουν να πληγωθούν. Ας αποφασίσουν επιτέλους τι θέλουν γιατί εγώ στο τέλος θα γίνω λεσβία και θα έχω και δίκιο!!!"



(παράααακρουση!!!!)


3 σχόλια:

Sofi Moukidou είπε...

teleio tragoudi! love trupes! xairomai para polu pou taxideueis! ta taxidia einai h megalh mou agaph! opote opws katalaveneis zhleuwwwwwww!
p.s. oso gia tous antres, 8elw na eimai aisiodoxh, alliws 8a trela8w!

mahler76 είπε...

και η ρουτίνα της Αθήνας ένα ταξίδι είναι :)

Ανώνυμος είπε...

@mahler...
+10000000000000000000

Απλά ψαχνουμε κι εκεί τα μικρά όμορφα!

Πως περασες κατω απο το αυλάκι;