Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Θα θελα να είχα 40 ώρες την ημέρα...

40 ολόκληρες χορταστικές ώρες!

Το 24ωρο δε μου κάνει! Δε με χωράει!

Και για να λέμε του λόγου το αληθές, ορίστε γιατί θέλω και πρέπει να γίνει η μέρα 40ωρο:


-θα ξυπνάω το πρωί στις 7, θα ντύνομαι, θα τρώω και θα φεύγω στις 8 για την πρωινή μου δουλειά.

-θα σχολάω 3 (ή 15:00), θα τρώω, θα ξεκουράζομαι και στις 6 (ή 18:00) θα πηγαίνω να παρακολουθώ τα μαθήματα της σχολής μου.

-μετά από ένα πεντάωρο μάθημα στη σχολή (22:00), θα παρακολουθώ είτε τη δεύτερη ξένη γλώσσα, είτε θα πηγαίνω γυμναστήριο, άλλο ένα δίωρο κι εκεί συν οι μετακινήσεις 3ωρο φτάσαμε στις 25:00.

-θα ξεκουράζομαι και πάλι λίγο και κατά τις 26:00 θα πιάνω τη δεύτερη μου δουλειά!

-μέχρι τις 32:00 θα εργάζομαι εκεί και μετά θα έχω 5-6 ολόκληρες ώρες μέχρι τα μεσάνυχτα (ή 40:00) να διασκεδάσω και άλλο ένα γεμάτο 8ωρο να κοιμηθώ!!!


Καταπληκτικό!






Αλλά...... μετά ξύπνησα στη δύνη του 24ωρου και στο τρέξιμο και στη μιζέρια και στα νεύρα που δεν προλαβαίνουμε τίποτα!

6 σχόλια:

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Κανόνισε να σ ακούσει κανένας θεός και παρακάλα να μην είναι του υπουργείου εργασίας (γιατί είναι εφικτό το όνειρό σου)
:-)

mahler76 είπε...

καλύτερα που δεν τις έχεις πάλι στο πήξιμο θα ήσουν :)

Reaction είπε...

oraio to programma su pados...to xo skeftei k ego!alla ti na ginei!tha pathume uperpliroforisi sto telos!

Ανώνυμος είπε...

Πορευσου με ο,τι έχεις...

ουφ δε γινονται ολα αυτα σε 24 ωρες....αλλα εμεις οι υπολοιποι τι σου φταιμε;;;

αχαχαχα

Παντως σιγουρα στο 40ωρο εγω θα κοιμομουν πιο πολυ, γι αυτο ασε!!!

Κοιμαμαι που κοιμαμαι ορθια....μη το κανω και επαγγελμα!

Καλημερα

eirini katsa είπε...

Και εγώ μαζί σου μικρότρελο!!!
Θέλω να κάνουμε groupάκι!!!
Φιλιάαα
:)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ.ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΙ ΩΡΕΣ.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΓΧΟΣ.