Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

Δεν ήμουν

Και ποτέ δεν υπήρξα.

Τα παιχνίδια της φαντασίας μας σε έναν κόσμο οραμάτων..

Αθέατα πράγματα, που ποτέ δεν είδαν το φως της ημέρας.

Ήσουν εκεί κ έλεγες άλλα.

Η ψυχή είναι η μεγαλύτερη ψεύτρα.

Κάνει δικό της ότι δεν της ανήκει κ όταν της το πάρουν δεν παραπονιέται..

Λέει ότι ποτέ δεν ήταν δικό της.

Κι ας πονάει στο βάθος, λέει ψέματα για να μην πληγωθεί θανάσιμα.

Παλεύω με την αμαρτία μέσα μου. Τη δική σου αμαρτία.

Η αποδοχή της, θα είναι κ αυτό αμάρτημα για την ψυχή μου?

10 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Μήπως ρωτάει και κανέναν η ψυχή;
Κάνει δικό της ότι εκείνη επιλέξει μα είμαι σίγουρη πως αν της το πάρουν μπορεί και να διαλυθεί.
Άλλωστε όλα μαζί είναι που την δημιουργούν.
εκείνα που αγαπά !!

Γλυκό ξημέρωμα

MOLEMOU είπε...

ΑΓΑΠΗ.

kikop80 είπε...

Δεν υπάρχει αμαρτία.
Καμία!

fresco είπε...

giati vre "varyne" toso poly to klima???

anevaaaaaaaaaaaaaa!!!:-)

byeee;-)

Δέσποινα είπε...

πολύ ωραίο αυτό που έγραψες καθώς και η γιορτινή διακόσμηση του μπλογκ!Το μόνο άσχημο εδώ μέσα είναι η λεκτική επαλήθευση στα σχόλια.............

Από μικρό κι από τρελό είπε...

hello to everybody!!!!!!


Θα ανέβω σύντομα καλέ μου φρέσκε!!! χιχιχιχιχι!!!



Δέσποινα το έχω ξαναπει, χωρίς τη λεκτική επαλήθευση μπορεί να αφήνουν σχόλια ιοι και λοιπά άγνωστα στοιχεία και δεν θα ήθελα να έχει άσχημες συνέπειες αυτό για το γλυκό μου το μπλογκάκι! Το προστατεύω όοοσο μπορώ! Λίγη κατανόηση ζητώ!

Σε ευχαριστώ!




σματςςςς σε όοοολους!!!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Άμα η ψυχή μπερδεύεται και δεν ξέρει τί θέλει, να την ρωτάς τί δεν θέλει. Κάπως έτσι βγάζω κι εγώ λίγο άκρη (λέμε τώρα!).

Manolog3 είπε...

Χμμ, γενικευοντας λιγο την αναρτηση σου και την ολη ιδεα, εγω προσωπικα ειμαι της αποψης οτι τιποτα δεν μας ανηκει και τιποτα δεν εχουμε στη Ζωη. Απλα οτι θες τα βουτας με τσαμπουκα και καποια στιγμη σε πιανουν και στα περνουν πισω.

Αντε καλησπερα :)

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ Μάγισσα Κίρκη: αμ δν μπερδευτηκε η ψυχή μου .. αλλονών τα μυαλά γίναν κουβάρι....


σματς!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

@ Manolog: σωστόοοος!!!

ετσι.. με τσαμπουκά! Αλλιώς με χλιαρώτητες τπτ δν γίνεται!!!


σματς!