Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

Here goes the title.

Ναι ναι το ξέρω ότι εκεί είναι η θέση του τίτλου, αλλά εγώ δν ξέρω τι τίτλο να βάλω για αυτή την ανάρτηση...


Είμαι σπίτι και κάνω διάλειμμα από το διάβασμά μου. Βάφω νύχια, ακούω ωραία μουσική και σκέφτομαι τι καλός που είναι αυτές τις μέρες ο καιρός! Δεν έχω πάει ούτε για ένα καφέ! Αμαν!

Τι γίνεται εδω περα πια... Γιατί πρέπει να επιβεβαιώνομαι? Γιατί πρέπει να αναλώνομαι μόνο στο μάθημα, στη σχολή, στα ισπανικά και να μην έχω ένα πρωινό ελεύθερο για ένα καφέ με τη φίλη μου??? Ίσως ακούγομαι σαν τον γκρινιάρη, αλλά παιδί είμαι κι εγώ και μου αρέσει η διασκέδαση γαμωτο!

Τεσπα..


Τα χριστούγεννα κοντοζυγώνουν φίλοι μου! Κι εμένα μου έχει ανοίξει η όρεξη για ψώνια, δεντράκια, χριστουγεννιάτικα στολίδια και μελομακάρονα!





Μήπως ξέρει κανείς πότε και αν θα μας το δώσει εμάς τους ανέργους ο Γιωργάκης το επίδομα των 400€??? Σας παρακαλώ διαφωτίστε με, γιατί όπως καταλαβαίνετε έχω έξοδα κι εγώ το Μικρό!


Κατά τα άλλα αναρωτιέμαι αν θα γίνουν αναταραχές στο κέντρο, μιας και πλησιάζει ο χρόνος της δολοφονίας του μικρού Αλέξη. Πολλά ακούγονται στη σχολή, είτε για κατάληψη είτε και κλείσιμο της σχολής αν γίνει τπτ όπως πέρσυ. Δεν θα ήθελα να ξαναδώ κάτι ακραίο φέρος. Θα μου άρεσε μια ήρεμη και βουβή τελετή στη μνήμη του αγοριού, γιατί και η σιωπή έχει τη δύναμή της.


Τέλος, τι να πω για τον Σαμαρά... μπράβο παλικάρι μου! Πως το έκανες αυτό? Θα ήθελα να μάθω τη συνταγή να το κάνω κι εγώ! Πως βγάζεις από τη μέση έναν άνθρωπο που λύνει και δένει απ'άκρη σ'άκρη σε αυτή τη χώρα??? Και όλοι αυτοί που προφήτεύουν για μελλοντικό πρωθυπουργό τη Ντόρα τι πρέπει να πούνε τώρα? Ότι πέσανε έξω? Ή ότι δν ήταν ακόμη η ώρα της και ότι οπωσδήποτε θα γίνει κάποια μέρα αρχηγός της Ν.Δ.???

"Πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικά μας θα'ναι" είμαι σίγουρη μονολογεί η Ντόρα!!!


Really... εγώ πρέπει να επιστρέψω στο μικροαστό διαβασμά μου.. πφφφφ... hasta luego mis amigos queridos! mmmuah!
(η μετάφραση απαγορεύεται σύμφωνα με το Ισπανικό Ινστιτούτο Θερβάντες!!! χιχιχιχιχι!!! γι'αυτό και για να μην είμαι και παράνομη.. θα σας το αφήσω αμετάφραστο! .)

2 σχόλια:

kikop80 είπε...

Γιατί απαγορεύεται παρακαλώ?
Το θερβάντες είναι στην Μητροπόλεως, νομίζω?
Ο Θαμαράς το κατάφερε με πολλά ανταλάγματα περισσότερα απ' όσα έδινε ο αντίπαλός του... ΧΙΧΙΧΙ!!!
Αυτός πρωινός καφές τις καθημερινές πάντα είναι ένα όνειρο... μακρινό!

Υπομονή!!!
:-)))


Καλό μήνα!!!!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

πω πω καλέ μου kikop είσαι ο μόνος μου φαίνεται που ασχολείσαι με τις σοβαρές μου (τρόπος του λέγειν) αναρτήσεις!

παράξενο.. ή μήπως όχι?


Το Θερβάντες είναι στη Μητροπόλεως, μετακόμισε.

Απαγορεύεται η μετάφραση διότι είναι αντιπαιδαγωγικό σύμφωνα με αυτούς. Πρέπει να μάθεις με το δυσκολο τρόπο, κατάλαβες?


Εεεελα.. για εμένα δεν είναι όνειρο, είναι κάτι επιτεύξιμο, αλλά δεν έχω παρέα γμτ...


Μόνο ΥΠΟΜΟΝΗ κανω......


Καλό μήνα και σε σένα!!!
σματς!