Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009

*Μπλογκοπαίχνιδο*

1) Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι:
Είναι δίπλα στο τζάκι με τον αγαπημένο μου και με ένα καλό κρασί να κάνουμε όνειρα για το μέλλον και μετά να τα βλέπω να πραγματοποιούνται.

2) Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί?
Το άτιμο το ξυπνητήρι!!!

3) Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια?
Όταν έκανα (χτες) για πρώτη φορά γιόγκα και έμπλεξα τα μπούτια μου!!!

4) Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας?
Είμαι τρελήηηη και πολύ δοτική.

5) Το βασικό ελάττωμα σας?
Όταν δίνω πολλά και οι άλλοι δε μου δίνουν τίποτα, εγώ κολλάω... και σε φιλία και στα ερωτικά...

6) Σε ποια λάθη δείχνετε μεγαλύτερη επιείκεια?
Στον αλλονών..... μπλιαξ..

7) Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε?
Δεν ξέρω αλλά σίγουρα με κάποια πολύ δυνατή γυναίκα που ο άντρας της ήταν επίσης δυνατός και ησχυρός και μαζί κυβερνούσαν τον κόσμο με αγάπη και ειρήνη!

8) Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα?
Οι γονείς που κάνουν τα πάντα για τα παιδιά τους, οι άνεργοι και οι ηλικιωμένοι.

9) Το αγαπημένο σας ταξίδι?
ΙΤΑΛΙΑ!!!!!! Και Φαλακρό, για τα εγχώρια!

10) Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς?
Ελύτης.

11) Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα?
Το πάθος, τον ερωτισμό, τον αυτοσαρκασμό, τη σοβαρότητα και άλλα πολλά.. το έχουμε πει.. εγώ δεν ζητάω πολλά... τα θέλω όλα!!!!

12) ...και σε μια γυναίκα?
Την συμπόνια. Δεν μπορώ τις bitches.

13) Ο αγαπημένος σας συνθέτης?
Bettoven.

14) Το βιβλίο που σας σημαδεψε?
Ο Μικρός Πρίγκηπας

15) Η ταινία που σας σημάδεψε?
Cruel Intentions.

16) Αγαπημένος ζωγράφος?
DaVinci

17) To αγαπημένο σας χρώμα?
Το βαθύ φούξια! Δεν φαίνεται εεε???

18) Ποια θεωρείτε την μεγαλύτερη επιτυχία σας?
Ότι ό,τι κι αν έχω κάνει το έχω κάνει με τα ίδια μου τα χέρια. Δεν χρωστάω σε κανέναν.

19) Το αγαπημένο σας ποτό?
Cosmopolitan!

20) Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο?
Amana says: "Που δε μίλησα όταν έπρεπε, που δεν έπραξα όταν έπρεπε... Ή μάλλον όταν μπορούσα." and I agree!!! TOTALY!!!

21) Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα?
Το ψέμα.. το φτηνό.. αυτό που το βλέπεις.. αλλά ο άλλος σε θεωρεί χαζό και επιμένει!

22) Όταν δεν γράφετε ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία?
Να κοιμάμαι και να βγαίνω βόλτες!

23) Ο μεγαλύτερος φόβος σας?
Οι σεισμοί.

24) Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα?
Όχι συχνά.. το αποφεύγω γτ φέρνουν παρεξηγήσεις...

25) Ποιο είναι το μότο σας?
Χαλαρά.. με τα νεύρα δεν καταφέρνεις τπτ! (Τι έχω τραβήξει κι εγώ...!!!)

26) Πως θα επιθυμούσατε να πεθάνετε?
Δεν ξέρω πως.. αλλά ξέρω πότε.. στα 100 μου χρόνια!!!

27) Αν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει?
Γιατί η ζωή είναι άδικη?

28) Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό?
Κάπου μεταξύ ύπνου και αϋπνίας!!!



Προσκλησούλα από την Amana ήταν το παραπάνω παιχνιδάκι!!! Την ευχαριστώ που μου έδωσε τη δυνατότητα να ανοιχτώ λιγακι ακόμα στους φίλους μου από εδώ!


<:0)

Δεν υπάρχουν σχόλια: