Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

Γράμμα στον Άγιο από το Μικρό IΙ

Εδώ είμαι πάλι καλέ μου Άγιε για το μέρος δεύτερο των επιθυμιών μου!


Το μόνο που θέλω σε αυτό το γράμμα να σου ζητήσω είναι το μεγαλύτερο αγαθό για μένα μετά την υγεία..... τη φιλία.

Την αληθινή φιλία. Αυτή που όταν την γεύεσαι, δεν θέλεις να σου φύγει από τη ζωή σου.

Φίλους που είναι αληθινοί και πάντα πρόθυμοι, που δεν κρατάνε κακίες και είναι σαν οικογένεια για σένα, ή και κάτι παραπάνω.

Τους φίλους τους επιλέγουμε, δν είναι σαν τους συγγενείς, γι'αυτό και μπορούμε να βασιστούμε απόλυτα πάνω τους.

Είναι πάντα εκεί να σου κρατάνε το χέρι να μην πέσεις, να σε αποτρέψουν από λάθος επιλογές και να σε σπρώξουν σε αυτά που είναι σωστά κι εσύ δν τα βλέπεις. Είναι το δεξί σου χέρι και το τρίτο σου μάτι!

Διασκεδάζεις μαζί τους, παιρνάς τις δύσκολες στιγμές και ζεις τη ζωή σου στο έπακρον!


Αυτό θέλω κι εγώ φέτος τα Χριστούγεννα καλέ μου Άγιε! Πληθώρα φίλων! Τόσο πληθωρικών όσο εγώ!!! χιχιχι!!!


Άντε ε... περιμένω συντομα τα δωράκια μου!!!


Στο επόμενο έχουμε και τα υλικά που θέλω και κλείνουμε με τα γράμματα καλέ μου Άγιε!!!


4 σχόλια:

kikop80 είπε...

Μην ξεχνάς πως ο Βασίλης είναι και μιας άλφα ηλικίας και δε βλέπει και πολύ καλά!
Ξεχνάει κιόλας!
Οπότε μην εκλπαγείς άν δείς ότι σεου έφερε μια τουλούμπα!
:-P
ΧΙΧΙΙΙ!
Πλάκα θα 'χε να έκανε σαρδάμ στα δώρα ε?

Καλό βράδυ μικροτρελό!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Τί ωραίο γράμμα!
Μερικές φορές θεωρούμε τη φιλία αυτονόητη και όχι δώρο!

Dreamy Cloud είπε...

Ο Αγιος νομίζω σε μια τέτοια ευχή πρόθυμα θα σε ακούσει!! Φιλάκια πολλά :)

KitsosMitsos είπε...

Τίποτε υλικό δεν ζήτησες; Τς τς τς! Είσαι τελικά υπεράνω!
Οι καλύτερες ευχές ;-)