Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

Γράμμα στον Άγιο από το Μικρό I


(Είναι Ι γιατί όπως καταλαβαίνεται θα έχει και συνέχεια! Ως Μικρό είμαι και απαιτητικό!)
















Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,





Σου γράφω νωρίς φέτος και όχι προς το τέλος του Δεκέμβρη όπως συνήθως κάνω, γιατί με τόσο φόρτο εργασίας που θα έχεις τότε, θέλω να είμαι σίγουρη ότι θα διαβάσεις το δικό μου!

Φέτος ήμουν πολύ καλό κορίτσι! Πέρασα όλα μου τα μαθήματα με πολύ καλούς βαθμούς, δεν στενοχώρησα τους γύρω μου και δεν έκανα κακές πράξεις.

Το πρώτο πράγμα που θα ήθελα να μου φέρεις φέτος και κάθε χρόνο είναι υγεία, σε μένα και στους γύρω μου.

Το δεύτερο είναι μυαλό, τόσο ωστε να μπορώ να κρίνω σωστά και να μην μασάω ότι μου βάζουν στο πιάτο.

Το τρίτο που θα ήθελα να μου φέρεις είναι μια δουλειά. Μια αξιοπρεπής δουλειά στα μέτρα μου! Ξέρεις.. διευθύντρια, γενική γραμματέας, οικονομική διευθύντρια, manager, όλα αυτες τις δουλειές με τους ταπεινούς τίτλους και τον ποταπό μισθουλάκο! I'm just kiding! Στα μέτρα μου, δλδ κάτι που να μην μου τρώει πάρα πολλή ώρα από τη σχολή και που θα είναι μια αξιόλογη προϋπηρεσία στον τομέα μου για μετά.

Τέλος για το part one του γράμματός μου, θα ήθελα αν μπορείς να κάνεις αυτούς τους δημόσιους υπαλλήλους λίγο πιο εξυπηρετικούς ή έστω θα ήθελα να μου στείλεις έναν καλό άνθρωπο να μου εξηγήσει τι θα γίνει με το πολυπόθυτο επιδοματάκι που το περιμένω πως και πως!!!


Αυτά προς το παρόν! Το ξέρω αναμένεις το επόμενο μέρος.. αλλά θα πρέπει να περιμένεις λιγάκι, διότι σήμερα είναι μεγάλη γιορτή του Αγίου Νικολάου και πρέπει να ντυθώ, γιατί είμαι καλεσμένη! Μην αργήσω κι όλας!

4 σχόλια:

kikop80 είπε...

ΧΕΧΕΕΕ!!!
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά άκουσα στον Αυτιά πως ο Άγιος βασίλης είχε πριν λίγο συνάντηση με τον υπουργό Οικονομικών με αφορμή τη συνεργασία τους για πάγωμα των "υπερβολικών" δώρων για εφέτος!!!

:-D

Φωτεινή Κανάκη είπε...

Καλώς με βρήκες και έτσι με τη σειρά μου να είμαι και εγώ εδώ!!

Εύχομαι να ακούσει ο Άγιος Βασίλης και να πραγματοποιήσει ό,τι αγαπάς!!

Χεράκια αγκαλιές***

next_day είπε...

μάλλον θα αρχίσει να απεργεί και ο άγιος με αυτά που του ζητάμε! πάνε οι παλιές καλές μέρες, που ζητούσαμε παιχνίδια!!

Μακάρι να πραγματοποιηθούν όλες σου οι επιθυμίες! μόνο για τους δημόσιους υπαλλήλους και το επιδοματάκι το κόβω λίγο δύσκολο, αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία!!! ;)

Φιλί γλυκό!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Δε θα μπορούσα να ζητήσω κάτι διαφορετικό! Για να δούμε τι θα κάνει ο Βασιλάκης!