Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Καιρός


Ο καιρός σήμερα εδώ στη μικρή μας Αθήνα είναι μουντός.

Όλο το πρωινό έβρεχε και αυτή τη στιγμή ο ήλιος παίζει με τα σύννεφα, που μαζεύονται πάλι και ετοιμάζονται για βροχή.

Η υγρασία και το κρύο είναι στα ύψη.

5 βαθμοί η θερμοκρασία και 4 μποφόρ περίπου οι άνεμοι.

Σε άλλες περιοχές τις Ελλάδας βέβαια τα πράγματα είναι χειρότερα αφού η θερμοκρασία αγγίζει τους μηδέν βαθμούς και το χιόνι κάνει την εμφάνισή του.

Η Κρήτη φυσικά διατηρεί υψηλότερους βαθμούς, αφού το θερμόμετρο αγγίζει τους 15 βαθμούς.



ΥΓ: ε, ήθελα να παίξω κ εγώ την Πετρούλα μια φορά στη ζωή μου!!! Μπορεί στην πρόζα να μην είμαι καλή, γιατί το κείμενο δε βοηθάει, αλλά στον αυτοσχεδιασμό τα δίνω όλα!!! Φέτος το να ντυθώ Πετρούλα είναι το επικρατέστερο.. Βέβαια.. μπορεί και να βγει τελικά το αποτέλεσμα κάτι σε Αφρούλα.. αλλά θεωρώ πως η δίαιτα θα δώσει περισσότερους καρπους μέχρι το τέλος του Καρναβαλιού!!!!!! χιχιχιχι!!!


ΥΓ2: οι αγαπημένοι (φτου) αμερικάνοι λένε σε κάποιον όταν δείχνεται ο ίδιος (όταν κάνει το ψώνιο κοινώς): "you're showing off!"
Αν αυτη τη φράση θέλουμε να την προσδιορίσουμε σε άτομο(είσαι ψώνιο) και όχι σε ρήμα, τι θα λέγαμε ακριβώς? "You are a [ ...] "? Αν μου τη λύσετε την απορία .. θα έχετε δωράκι από μενα!!!

5 σχόλια:

Mousikoulis είπε...

shower (έστω κι αν δεν υπάρχει :P)

fresco είπε...

you are a p-s-o-n-i-o!

τα πάντα είναι θέμα προφοράς :-D

Από μικρό κι από τρελό είπε...

xixixixi!!! Μαλλον δεν σας έπεισε πολύ το δωράκι μου μου φαίνεται!!! Τι άλλο πιο δελεαστικό να έβαζα εκτός από το iPad πια???

Unknown είπε...

Λολ
Εγώ πάντως μισώ τις Πετρούλες του κόσμου που έχουν νοοτροπία βλαχοξανθιάς και όνειρο τους είναι να χαλάνε πολλά λεφτά σε υλικά αγαθά...
Ελπίζω μικρέ και τρελέ να μην γουστάρεις αυτή την νοοτροπία...

Κλείνω την επίσκεψη στο υπέροχο σου blog με Rolling Stones
http://www.youtube.com/watch?v=EhVLiHPUOIM

Tα λέμε πέρνα και απο την πλατεία...

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Αχ αυτό το συνήθειο να με περνάνε για άντρα! Πόσο άλλο ροζ πρέπει να βάλω στο μπλογκ μου για να καταλάβεται ότι είμαι γυναίκα????


Συμφωνώ με την άποψή σου! Γι'αυτό άλλωστε επιθυμώ να ντυθώ στα καρναβάλια, διότι είναι γελοίο το όλο θέμα!

Τρελαίνομαι για το τραγούδι!! Σε ευχαριστώ!


Θα τα λέμε!!!