Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

It's complicated...

Πάνω που πήγα να ησυχάσω, πάνω που λέω από εδώ κ πέρα τα βράδια θα κοιμάμαι ήσυχη.. ΤΣΟΥΠ! να τες οι "ότι να'ναι" καταστάσεις μέσα στο μυαλό και τη ζωή μου!

Έχω ενέργεια για 10! Πραγματικά! Αλλά τώρα τελευταία αυτή η ενέργεια περιορίζεται μόνο πνευματικά και όχι σωματικά...

Υποφέρω, γιατί δεν ξέρω τι να κάνω!

Διλήμματα, τριλήμματα και εγώ χαμμένη μέσα στο άπειρο των σκέψεων του μυαλού μου.

Τι να κάνω? Που να απευθυνθώ για το πρόβλημά μου? Με τι εργαλεία να το λύσω?



Είναι τόσο δύσκολο τελικά να έχεις την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο....

11 σχόλια:

eirini katsa είπε...

Καλημέρα μικρό και τρελό!!!
Χμ...κάτι παρόμοιο μου συμβαίνει και μένα,αλλά το σιγοντάρω!!!
Ολίγον πολύπλοκο,αλλά δεν το αφήνουμε ήσυχο!!!
Ελα...μπαίνει άνοιξη!!!
:)

kikop80 είπε...

Καλημέρα μικρό τρελό!!!
Πρέπει να βάλλεις τα πράγματα σε σειρά και να δεις ποιά είναι τα πιο σημαντικά, ποιά τα δευτερεύοντα και ποιά τα χωρίς σημασία!
Να προσπαθήσεις πρώτα να ασχοληθείς και να φέρεις εις πέρας τα Νο1 και έπειτα τα υπόλοιπα!
Πρέπει να κάνεις τη διαλογή με μεγάλη προσοχή, όμως!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Θα τα βάλεις σε τάξη και όλα
καλά!! δεν σε φοβάμαι παρ ότι είσαι μικρό και τρελό!!!

Ευρύνοος είπε...

Άμα βλέπω complicated κατανοώ..

μην μασάς..
ρίχτου..

αφού έχεις ενέργεια για 10?

καλησπέρα :)

mahler76 είπε...

αχ κι εγώ ποτέ δεν την έχω σωματικά αυτή την ενέργεια...

Καλησπερααα

to alataki είπε...

Βρε καημένο μικρό τι παθαίνεις κι εσύ, είσαι και κορίτσι του μόχθου, αλλά αφού είσαι και τρελό, μη δίνεις σημασία...

ένας είπε...

μικρούλα :)
λες να΄ναι η άνοιξη;
διλήμματα!! τριλήμματα!!!
αν εντοπίσεις το πρόβλημα ΣΙΓΟΥΡΑ θα βρεις και τη λύση!

φιλάκια :))

Dimitris είπε...

Και ναι...είναι δύσκολο να έχουμε και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο,τουλάχιστον για ικανό διάστημα.Υπομονή...

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Σιγά που δεν μπορεις να έχεις και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο...μια χαρά μπορείς. Δίνεις στον σκύλο την γαρνιτούρα κρατάς και την πίτα και μια χαρά! :p

drosostalitsa είπε...

Καλημέρα μικρό τρελλούτσικο!
Και γι αυτό σκας??? Που έχεις ενέργεια για 10????
Άλλοι θα σε ζήλευαν! Καλό είναι το μυαλό μας να δουλευει x10 καμιά φορά!
Να έχεις ένα όμορφο και δημιουργικό Σαβ/κο!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ.ΕΙΣΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΕΣΥ.ΥΠΟΜΟΝΗ.

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΜΠΗΚΕ Η ΑΝΟΙΞΗ :)))