Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Ιστορίες μέσα από το Λεωφορείο

Κάθε πρωί τσούκου τσούκου με το λεωφορείο κατηφορίζω για τη δουλειά.

Στριμώχνομαι, μα δεν παραπονιέμαι.

Όμως κάθε μέρα συμβαίνουν τα απίστευτα εκεί μέσα!

Λες και ο κόσμος μεταλλάσσεται τα λεπτά αυτά που βρίσκεται μέσα σε αυτό και κατεβαίνοντας γίνεται ξανά φυσιολογικός!

Θα παραθέσω κάποια γεγονότα που παρατηρώντας τα μου έκαναν φοβερή εντύπωση!

# πρωί Δευτέρας και ενώ είμαι στο λεωφορείο κοιτώ απέξω και τι να δω! Μια παρέα παιδιών της ηλικίας των 17-18-19 το πολύ, μόλις έβγαινε από ένα κακόγουστο μπαρ-κλαμπ της περιοχής μου. Κοιτώ το ρολόι και συνειδητοποίησα ότι ήταν 8 και μισή ΤΟ ΠΡΩΙ! Δλδ αυτά το ξημέρωσαν κανονικότατα εκεί πέρα! Σχολείο ήθελα να ξερα δεν έχουν??? Έστω πανεπιστήμιο!!! Ομολογώ ποτέ μου δεν έχω ξενυχτίσει τόοοοσο πολύ στη ζωή μου και η επομένη να είναι Δευτέρα!!!

# είναι γνωστές πολλές ιστορίες για τα καμώματα των καλών αυτών κυριών, που είναι μεγάλης ηλικίας, μέσα στα λεωφορεία. Την έννοια της χειρολαβής δεν την γνωρίζουν πρακτικά. Ποτέ μπαίνοντας στο ΜΜΜ δεν κρατιούνται από αυτή. Μόλις ξεκινήσει το ΜΜΜ εσύ (ο διπλανός δλδ) αποτελείς μοναδικό σωτήριο στήριγμα. Για ευχαριστώ λαμβάνεις ένα τράβηγμα του ώμου, ένα πάτημα στο πόδι και ένα "συγγνώμη αλλά ο οδηγός έφταιγε για το απότομο ξεκίνημα".

# συνεχίζοντας με τις "γιαγιάδες" και τις "θείτσες" πρέπει να ομολογήσω πως τις θαυμάζω για το κουράγιο, την υπομονή και την επιμονή που δείχνουν μπαίνοντας σε ένα λεωφορείο. Το ξέρω δεν έχεις κουράγια, αλλά τέτοιο ραντάρ με το που μπαίνουν μέσα να έχουν ήδη, από πριν μη σου πω, εντοπίσει την άδεια θέση, δεν έχω ξαναματαδεί! Και το ακόμα πιο φοβερό είναι ο τρόπος που κατευθύνονται προς αυτήν: την κοιτάνε επίμονα και πατάνε επι ποδιών και πτωμάτων ώστε να φτάσουν στον στόχο τους. Φυσικά, καθήμενες πλέον, σου κάνουν και παρατηρήσεις ενώ το λεωφορείο είναι ΠΗΧΤΡΑ να πας πιο εκει και να μην τις ακουμπας, γιατί έχουν πρόβλημα στο χέρι! -"Και που να πάω????" -"Εγώ θα σου πω?! Ποιο κει που είναι άδειο. Στραβή είσαι κορίτσι μου???". Σημείωση: η μόνη πλευρά που ήταν άδεια ήταν δίπλα στον οδηγό, εκεί δλδ που δεν πρέπει να καθόμαστε γιατί εμποδίζεται η ορατότητά του.

#μέσα στο λεωφορείο βλέπω όμως και τα καλά. Ανθρώπους, σαν κ εμένα, που κατευθύνονται προς τις δουλείες τους, μοχθούν και φαίνεται αυτό στα πρόσωπά τους. Βλέπω παιδιά που πηγαίνουν σε σχολεία 1 ώρα μακρυά από το σπίτι τους. Ποτέ δεν πήγα σε σχολείο που απείχε πάνω από 10 λεπτά με τα πόδια. Και αυτά τα θαυμάζω. Βλέπω νέες κοπέλες να πηγαίνουν στο Πανεπιστήμιο και τις ζηλεύω, γιατί μου λείπει η σχολή μου τώρα που δεν πατάω...


Και αναρωτιέμαι.. τι είναι πιο ψυχοφθόρο-χρονοβόρο-"ακριβό"... το να πηγαίνεις στη δουλειά σου με ΜΜΜ, με αυτοκίνητο, με μηχανάκι ή με τα πόδια(!) ????

12 σχόλια:

Εξύμνoς είπε...

Εχω ριξει απιστευτο γελιο στο λεωφορειο!!
Χαρακτηριστικα ειναι ενας παπουλης και καθεται σε μια θεση. Μπαινει μια γιαγια βαμμενη εντονα, με ξανθο μαλλι, μεγαλα σκουλαρικια... κοριτσοπουλο δηλαδη! Σηκωνεται που λες ο παππουλης και της λεει "καθηστε γιατι ειστε μεγαλυτερη απο μενα"

Δεν μπορω να σου περιγραψω τι εγινε μετα...

kikop80 είπε...

Εγώ δίνω μάχη κάθε φορά που προσπαθώ να βγω από τρεένο-metro!
Απίστευτη η χωρίς λογική νοοτροπία των εισερχομένων!!!
Αλλά έχω βρεί τον τρόπο πια και βγαίνω με φόρα και όποιον πάρει ο χάρος!
Αμε, τι!

Ευρύνοος είπε...

Πόδια: το οικολογικόν, (ανάλογα την απόσταση)

μηχανάκι: το οικονομικόν, (και γρήγορον αφού αποφεύγεις την κίνηση)

ΜΜΜ: το ψυχοφθόρον, (εκτός αν σου αρέσουν τα θρίλερ και τα κοινωνικά δράματα μέχρι οι αισθηματικές κομεντί)

αυτοκίνητο: το ακριβόν, (πάλι ανάλογα με την απόσταση και το είδος εργασίας.. π.χ ένας εργολάβος δέν μπορεί να φορτώσει εργαλεία σε μηχανάκι ή γαϊδουράκι, θα καθυστερούσε πολύ)

κατά τα άλλα, τέτοια χαριτωμένα συμβαίνουν και στο μετρό πάααααααρα πολλά!

χαιρετώ σας :)

fresco είπε...

τα μμμ όπως λειτουργούν στην ελλάδα, είναι μαρτύριο...μόνο το μετρό σας σώζει εσάς εις τας Αθήνας...

μα αμάξι: + ησυχία, μουσικούλα, άνεση, ακριβής προορισμός, διαχείριση χρόνου
- κίνηση, κόστος, παρκάρισμα

με τα πόδια: + γυμναστική, καμία δέσμευση χώρου ή χρόνου, μηδενικό κόστος
- καιρικές συνθήκες, κόπωση, ταχύτητα

διαλέγεις και παίρνεις...

φιλιά;-)

ΥΓ. respect στις γριές-κομάντο των ΜΜΜ

gatodiakritikos είπε...

Ακριβως ετσι!!
@Εξυμνος, θα λιωσατε στο γελιο μετα εεε???χαχαχαχαχα. μονο που το φαντζομαι.....

mahler76 είπε...

κι όμως υπάρχουν πολλοί αργόσχολοι που το πάνε σερί το ξενύχτη της Κυριακής μέχρι το ξημέρωμα της Δευτέρας. Κουράγιο μην τα βλέπεις αυτά.

Manolog3 είπε...

Εγω παντως στα ΜΜΜ δεν καθομαι ποτε τοσα χρονια που τα χρησιμοποιω (αντε να καθομαι 2-3 φορες το χρονο σε καθισμα).

Τα ΜΜΜ ειναι η καλυτερη λυση αλλα δυστυχως στην Ελλαδα καπως μας τα χαλανε.

Και το μηχανακι βολευει, αλλα οταν βρεχει αστα.

Στο μετρο παντως respect απο ολες τις αποψεις. Να λειτουργουσε και 24/7 θα ηταν μια χαρα.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρα.. είχα μια εμπειρία τώρα που ανέβηκα στην Αθήνα, και την ανέβασα στο πριν post...δράμα ,κούραση νεύρα ,και πολλά γέλια..
Τι να πω! χαράς το κουράγιο σας, μηχανή και πάλι μηχανή με όλες τις καιρικές συνθήκες....
Πολλά φιλιά.....

Dimitris είπε...

Χαχαχα κορυφαία τα παιδιά!Το χα κάνει και γω κάποτε αυτό,γύρναγα και η μάνα μου έφευγε για δουλειά (όχι κυριακή βέβαια)!Αν δεν τα κάνουν τότε,ποτέ δεν θα τα κάνουν.

Christina Amana είπε...

Καλά μέσα σε λεωφορεία έχς ζήσει απίστευτα σκηνικά και έχω ρίξει ΤΟ γέλιο! Ειδικά οι γιαγιάδες-παππούδες είναι όλα τα λεφτά! χαχαχαχα :D
Φιλάκιαααααα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΕΤΟΙΑ ΟΜΟΡΦΑ :))))) ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΡΟ.ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Καλά... η ιστορία του Εξύμνου ξεπερνάει κάθε τέτοιου είδους ιστορία!!!!!



χαχαχαχα!!!!


@ kikop: Καλά κάνεις! Έτσι θα κάνω κ εγώ!!!



@ Ευρύνοος: χιχιχι! μου άρεσε πολύ αυτό που έγραψες!!!


@ fresco: μερικές φορές ούτε αυτλο μας σώζει κύριε! Να δούμε εσάς αν θα σας σώσει, γιατί μέχρι τώρα χαΐρι δεν είδατε!



@ gatodiakritikos: πες κ εσύ κανα περιστατικό μωρέ...!!! δεν μπορεί! όλο και κάτι θα έχει συμβεί να γελάσουμε!



@ mahler: πως να μην τα βλέπω που τα βλέπω!!!!! κουράγιο κάνω... αν κ αναπολώ τα ξενύχτια με τους φίλους.. Αν τώρα κοιμηθώ στις 12.. θα έχω κάνει φοβερή "αλητεία" και ξενύχτι!


@ Manolog: μόνο η βροχή σε χαλάει στο μηχανάκι? Καλά εσύ είσαι κ άντρας.. αλλά εγώ πως θα ανακοινώσω στην οικογένεια ότι θα καβαλήσω δίκυκλο? ποιο εύκολα θα χωνέψουν μια πιθανή αύξηση στήθους παρά αυτό!!!!



@ ΦΟΥΛΗ: χαράς το, χαράς το!!!
για τη μηχανή απάντησα ακριβώς από πάνω! χιχιχι!




@ Dimitris: συμφωνώ! απλά η Δευτέρα μου έκατσε κάπως. Ξέρεις.. εγώ πήγαινα δουλειά κ αυτά για ύπνο!!!




@ amana: όοολα τα λεφτά! αλλά μερικές φορές αν είσαι κουρασμένος κάποιες συμπεριφορές είναι άκρως εκνευριστικές.



@ SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS: σε συμπονώ! Κι εγώ αλλάζω μέσα, δν παίρνω μόνο λεωφορείο. περιστατικά πέρα από κάθε φαντασία!!!






σματςςςςςς σε όλους!!!!!!!!!!