Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Τέλος εξεταστικής.

Τελείωσε η εξεταστική και εγώ έχω λολαθεί!

Εντελώς όμως!

ΦΙΑΣΚΟ!

Και δεν με νοιάζει για μένα... για τη φουκαριάρα τη μάνα μου!

Τι να κάνω κ εγώ.. πήρα φίλους παλιούς, κολλητούς και γνωστούς, όπως λέει και ο Λ-Α-Τ-Ρ-Ε-Μ-Ε-Ν-Ο-Σ Πανούλης Κιάμος, αλλά κανείς με όσα μου έλεγε δε μου απάλυνε τον πόνο...

Αρε κατακαημένη Ρούμελη τι σου'μελε να πάθεις...



Τι να γίνει.. τα μεγάλα μυαλά παθαίνουν κι αυτά καμιά φορά μπλακαουτ....!

Αυτά έχει η ζωή....!!!

2 σχόλια:

Ερατώ είπε...

Δεν πειράζει κοριτσάκι!
Η ζωή συνεχίζεται και υπάρχει και ο Σεπτέμβρης!
Ριξ το έξω τώρα!

Manolog3 είπε...

Ουτε εγω τα πηγαινω καλα και το κακο ειναι πως βρισκομαι στα τελειωματα της σχολης και η καθυστερηση ειναι που σκοτωνει!!

Καλως ή κακως ομως ολα ειναι μεσα στο προγραμμα... Μη μασας μικρο, αλλωστε η προσπαθεια ποτε δεν πεθαινει!! ;)