Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

Ημέρες Φεβρουαρίου

Όπως είπα και στην προηγούμενη μου ανάρτηση.. τέλος η εξεταστική.. ένα μεγάλο μηδενικό για το Μικρό... Η διάθεση πέφτει στα πατώματα και δύσκολα ανεβαίνει... Ευτυχώς τουλάχιστον έχει καλό καιρό έξω, διότι αν είχε μουντάδα.. δεν θα ήμουνα καθόλου καλά...!

Το μόνο λοιπόν τώρα που με σώζει είναι ο Σεπτέμβρης, θέλω να πιστεύω, ώστε να περαστούν τα μαθήματα που άφησα πίσω μου.



Σε αυτό το σημείο, φίλε και αναγνώστη να σε ενημερώσω ότι θα πάψω πια να μιζεριάζω για 2η ημέρα τη ζωή μου, επειδή δεν πέρασα 2 μαθήματα! ΣΤΟΠ



Και που λέτε.. πέρασε η Τσικνοπέμπτη κ εγώ δεν κατάλαβα τίποτα (!) , διότι ήμουν με τη μύτη μου χωμένη στα βιβλία κ τις σημειώσεις! Μόνο την επόμενη μέρα το πρωί που ένα σύννεφο αιθυλομίχλης σκέπαζε την Αθήνα από τη μια της άκρη εως την άλλη πήρα χαμπάρι ότι χτες ήταν η ημέρα που το τσικνίζουμε! Λες κ τις άλλες μέρες επιδιδόμαστε στη νηστεία κ την περισυλλογή, τρομάρα μας!

Και που (ξανα)λέτε.. πέρασε κ η Κυριακή, που κάνανε αποκριάτικες παρελάσεις σε Πάτρα, Ξάνθη κ δε συμμαζεύεται! Και πάλι εγώ ήμουν κρυμμένη πίσω από τα βιβλία μου, ντυμένη κάτι σαν "φυτό εσωτερικού χώρου" θα έλεγα...!

Και τώρα έρχεται η άαααλλη Κυριακή... αυτή που οι αποκριάτικες εκδηλώσεις φτάνουν στο αποκορύφωμά τους, προφανώς καίγοντας το Βασιλιά Καρνάβαλο. Αλλά πραγματικά δεν έχετε αναρωτηθεί.. αφού καρνάβαλοι είμαστε όλοι μας, γιατί καίμε το Βασιλιά μας? Στην ουσία είναι σαν να καίμε τον εαυτό μας...


Αυτή η Κυριακή όμως έχει άλλα 2 χαρακτηριστικά:

1) ακολουθείται από την Καθαρά Δευτέρα, aka ΑΡΓΙΑ! YES!

2) συμπίπτει με την ημερομηνία εορτασμού του Αγ. Βαλεντίνου!!! Φανταστρουμφικό! Όλα τα καλά μαζί!!! Για πείτε μου πιτσουνάκια μου πως θα την περάσετε αυτή την ημέρα? Ρωτάω εσάς διότι εγώ ξέρω με κάαααθε λεπτομέρια πως θα την περάσω αυτή την Κυριακή!

Και θα σας πω ευθύς αμέσως: θα είμαι hangoverαρισμένη από τις εξόδους την προηγούμενης ημέρας, ταπί και ψύχραιμη αφού θα έχω χαλάσει όλα μου τα λεφτά και ξενερωμένη άπειρα διότι αν δεν απατώμαι παίζει ποδόσφαιρο η Ομαδάρα (μία είναι η Ομαδάρα φυσικά!) με κάτι πράσινα ανθρωπάκια. Το τι συνεπάγεται αυτό.. είναι γνωστό σε όλους κ ΟΛΕΣ μας!!! Πάει η ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου... ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ!!!




ΥΓ: καιρό έχω να κάνω μακροσκελής ανάρτηση! Κουράγιο φίλοι μου.. τελείωσε!!! χιχιχι!!!

4 σχόλια:

rose-oil είπε...

Πρώτον, δε χρειάζεται να χαλάς τη διάθεσή σου για 2 μαθηματάκια...Σιγά το πράγμα...Να σκέφτεσαι ότι υπάρχουν και χειρότερα (π.χ. να έμενες σε 4)!!!So, smiiiiiile...
Δεύτερον, ε δεν έχασες και τίποτα που δεν έτρεξες από τους πρώτους στις αποκριάτικες εκδηλώσεις...Κάθε χρόνο ίδιες είναι...Να έχεις την υγειά σου και του χρόνου θα περάσεις τέλεια...
Τρίτον, συμφωνώ με την άποψή σου περί βασιλιά καρνάβαλου!!!
Τέταρτον, όσον αφορά στη μέρα του Αγ. Βάλεντίνου,μμμμμμμμ τι να σου πω, τρελό κεφί...Θα σου πω αφού περάσει...Φιλιά!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

2 μαθήματα εε ε,τι να κάνουμε τώρα!!
θα βάλεις τα δυνατά σου την επόμενη ναι;
Άκου ντύσου μασκέ το σκ
ααααν είναι καλός ο καιρός έλα να τσικνίσουμε,εμείς τσικνίζουμε καθαρή δευτέρα αμ πως!!!

fresco είπε...

xamogela k perna ena poly-poly trelo triimero!

mi stenaxwriesai gia ta mathimata, me ligi epimoni ola ginontai...yparxoun sovarotera pragmata sti zwi :-)


fillllllllllllllllllllllllllllia

Και λοιπόν;E allora? είπε...

υπάρχουν και χειρότερα γι'αυτό χαμογέλα και διασκέδασε αυτές τις μέρες!μετά πάλι τα κεφάλια μέσα

καλά κούλουμα!!